سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: فوتسال دیگر یک قطبی نیست 3 تیم از تبریز به لیگ آمده اند تا قدرت را بین برترین ها به خود اختصاص دهند.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: گیتی پسند را تیمی مورد قبول و کم نظیر می دانم زیرا بهترین بازیکنان فوتسال ایران در این تیم جای گرفته اند و با مدیریت منطقی و حرفه ای یکی از بهترین مدیران فوتسال کشور به فعالیت می پردازند. علی طاهری با تجربه خود تمام امکانات و برنامه های استراتژی را به کار گرفته تا تیمی بسازد همیشه مدعی قهرمانی پیاپی در لیگ، قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا نشانه زحمات وی است.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز تصريح کرد: روز گذشته در شهر اصفهان با وجود هواداران گیتی پسند کار مشکلی در پیش  داشتیم اما در برابر تمام قدرت گیتی پسند، در تیم ما انگیزه ای کافی برای رویارویی با این تیم بود. با وجود احترامی که به تک تک افراد حاضر در این تیم قائلم باید بگویم در صورتی که در روز خوب خود بودیم باید گیتی پسند را با 3 گل اختلاف شکست می دادیم اما همین که بازی جذابی ارائه شد تا رضایت تماشاگران را در برداشته باشد، جای خوشحالی دارد.

وی افزود: در ورزش همیشه بالا و پایین وجود دارد، جذابیت های ورزشی مانند فوتسال به همین فراز و فرودهاست. قرار نیست همیشه یک تیم مدعی و قدرتمند باشد و دیگران ضعیف عمل کنند. در برخی مواقع شاهد بودیم تیمی مانند رئال مادرید بازی را به رقیب نه چندان قدرتمند خود در حالی واگذار می کند که میزبان رقابت نیز است پس با این حساب نباید به گیتی پسند سخت گرفت این تیم همیشه مدعی بوده، هست و خواهد بود.

شمسایی در ادامه بیان داشت: گیتی پسند روز گذشته از امتیاز میزبانی خود بهره برد زیرا هواداران بدون حاشیه به تشویق تیم خود پرداختند و من تا پایان بازی کوچکترین بی احترامی به تیم و کادر فنی از سوای هواداران نشنیده ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضورمان در صدر جدول، لیگ را از تک قطبی بودن خارج کرده است البته تنها دبیری باعث این اتفاق بزرگ نبوده امسال لیگ برتر شاهد حضور 3 مدعی است. تیم های تبریزی با تمام پتانسیل این شهر در فوتسال به لیگ آمده اند تا لیگ را در دست گرفته حریف قدرتمندی برای دیگر تیم ها باشد، تنها حرف مدعی بودن را نمی زنیم قدرت اثبات آن را داریم.

 پايان متن/مح

برچسب ها: شمسایی ، فوتسال ، دبیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار