سرمربی تيم فوتسال هلال احمر گفت: از افتخاری خواهش می کنم نظارت خود را بر داوری ها بالا ببرد تا دست کسانی که با داوران و ناظران زد و بند می کنند از فوتسال کوتاه شود.

محسن خبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوبی در قم انجام گرفت برخی از بازیکنان تحت تاثیر جو داخل سالن و حضور تماشاگران و دوربین ها و پخش زنده قرار گرفتند و نتوانستند در حد توان خود ظاهر شوند و مسائل تاکتیکی را به صورتی که خواهان آن بوديم انجام دهند، همین روند باعث شد نیمه نخست را با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسانیم البته در بازی ها تفکرات منفی ما در نیمه دوم به نمایش گذاشته می شود زیرا توان و قدرت بدنی بالای بازيکنان، بازی را در این نیمه از حریف می گیرد در 20 دقیقه ابتدایی بازی صاحب موقعیت های برابری بودیم که از آن استفاده نکردیم و با اشتباهات فردی گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز افزود: اما با توجه به این که تمام بازی ها را با اندیشه برد آغاز می کنیم و با تغییر تاکتیک روند جدیدی را در پیش گرفتیم که در نهایت باعث تساوی 3-3 بازی شد البته این مهم تنها با غیرت و توانایی بازیکنان هلال احمر عملی بود زیرا ایستادگی برابر تیم نائب قهرمان ایران، کار آسانی نیست خوشبختانه تیم از نظر روانی در شرایط مطلوبی به سر می برد و دریافت گل باعث از دست رفتن روحیه آن ها نمی شود. در این بازی حقمان برد بود که با مساعدت تیم داوری که خسته نباشید گرمی نیز به آن ها می گویم به تیم حریف تقدیم شد، درست در شرایطی که تیم برای به ثمر رساندن گل چهارم به زمین حریف رفت و داور خطا گرفت و بازی تیم را تحت تاثیر قرار داد تا حقمان گرفته شود و در ادامه نیز حریف گل برتری را به ثمر برساند.

باخت برایمان سخت است اما جنبه قبول آن را داریم و برای فرار از واقعیت به هر جا چنگ نمی زنیم همت و عملکرد بازیکنانم را می ستایم و آنها را پیروز می‌دانم با وجودیکه قانون، امتیاز را به حریف داد اما این دومین هفته پیاپی است که از داوری صدمه میخوریم.

داوران امتیاز بازي را تقدیم ماهان کردند

خبیری در ادامه بیان داشت: هفته گذشته نیز گل دوم ما گرفته نشد و ناظر داوری با چهره ای حق به جانب حتی حق اعتراض را به من نداد در حالی که 2 روز بعد برای محکوم کردن تیم اصفهانی گل هلال احمر را صحیح اعلام کرد در حال حاضر پشیمانی به درد من نمی خورد فهیمی راد اگر می تواند 3 امتیازم را به من پس بدهد. سالهای زیادی است که افتخاری را می شناسم، وي انسان سالم و قانونمندی است و در لیگ نیز تیم های زیادی وجود دارند که به دور از زد و بند تنها با تلاش خود رقابت می کنند اما حقشان به وسیله افرادی که همیشه فوتسال را برای خود می دیده اند تا از سمت آن منفعت ببرند ضایع شده است و حالا نیز نوبت هلال احمر است در همین راستا از افتخاری خواهش می کنم به مسائل داوری توجه بیشتری داشته باشد و در برخی از بازیها از ناظران و داوران امین استفاده کنند تا دست کسانی را که خودش نیز آنها را می شناسد از فوتسال کوتاه شود و ضربه روابط آنها با داوران متوجه ما نشود در صورتیکه این روند ادامه پیدا کند دیگر تیمی در لیگ نمی ماند زیرا تمام هزینه های یک باشگاه با دو سوت داور به هدر می رود و تنها کسانی قادر به فعالیت هستند که گفته ها و خواسته های آقایان را تائید کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سرپرست کمیته فوتسال روندی را پیش گیرد تا نتایج مسابقات داخل زمین و با رقابت رقم بخورد و نه بیرون از سالن و به دست عده ای که فوتسال را ارث خود می دانند و هر کاری می کنند. جالب این جاست که وقتی نام این افراد در تیمی به گوش می رسد می‌توان داوری و نتیجه بازی را پیش بینی کرد امیدوارم افتخاری به داد فوتسال و تیم های سالم و پرتلاش برسد.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار