کاروان هاي فرهنگي جشنواره بيست و هفتم در مناطق مرزي کشور به هنرنمايي براي کودکان عزيز ايراني مشغولند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم کودکان و نوجوانان،‌ کاروان‌هاي فرهنگي جشنواره به روال سالهاي اخير با حضور در مناطق مرزي کشور شور و شوق جشنواره را به دورترين نقاط خاک وطن برده است . گروه هاي مختلفي که به عنوان کاروان‌هاي فرهنگي فعاليت مي کنند با برگزاري برنامه هايي مانند نمايش فيلم ، اجراي نمايش و اهداي هداياي فرهنگي کودکان و نوجوانان ايران زمين را در اين جشن بزرگ ملي سهيم کرده‌اند.
 
مجيد نصيري سرپرست گروه هاي اعزامي با اشاره به استقابل مردمي گسترده از اين کاروان‌ها افزود: کاروان هاي کاروان هاي فرهنگي جشنواره تاکنون در استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي ، اردبيل ، خراسان رضوي ، خراسان شمالي ، خراسان جنوبي ، ايلام ، کرمانشاه ، خوزستان، بوشهر ، هرمزگان ،  مازندران و کردستان حضور يافته‌اند.
 
همچنين کاروان هاي ويژه فرهنگي روز 13مهرماه عازم مناطق زلزله زده و سردشت مي‌شوند.
 
کاروان فرهنگي مقيم سردشت روز شانزده مهرماه همزمان با برنامه ويژه‌اي که در اصفهان و حلبچه و هيروشيما هم اجرا خواهد شد ، مراسمي برگزار مي کند که طي آن اجراي برنامه هاي ويژه و نمايش فيلم و اجراي نمايش شاد کودکانه و خواندن تومار روز جهاني کودک و ... پيش بيني شده است.
 
گفتني است؛ بيست و هفتمين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي کودکان و نوجوانان با گراميداشت نام پيامبر اکرم (ص) پدر آسماني کودکان دنيا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار