از فروردین ماه سال 1392 تلاش برای احداث یک مسیر زیرگذر حدفاصل میدان بهداری تا خیابان نوری آغاز شده است تا با برقراری ارتباط محلات موجود در پهنه های شمالی و جنوبی خطوط راه آهن در تراز منهای یک، شرایط تخریب پل قدیمی جوادیه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: رمپ جنوبی زیرگذر جوادیه از خیابان نوری در محله جوادیه آغاز شده و پس از عبور از زیر خطوط راه آهن به واسطه زیرگذری 80 متری وارد یک زیرگذر ترانشه باز می شود. این مسیر در ادامه به منظور عبور از زیر یکی از معابر محلی منطقه وارد یک زیرگذر 13 متری می گردد. وی اضافه کرد: رمپ شمالی زیرگذر جوادیه که این مسیر را به میدان بهداری متصل می کند، در واقع آخرین مقطع اجرایی پروژه به شمار می رود.
 
مهندس محمد حسن وساق با بیان آنکه طول زیرگذر جوادیه با احتساب رمپ های ورودی و خروجی به 350 متر می رسد، یادآور شد: عرض 30/8 متری این مسیر، شرایط ایجاد دو لاین رفت و برگشت را تامین می کند.
 
وی با اعلام پیشرفت 55 درصدی عملیات اجرایی در این طرح راهگشای عمرانی، ابراز امیدواری کرد بخش شمالی پروژه تا حریم خطوط راه آهن ظرف روزهای آینده، آماده بتن ریزی دال و خاکبرداری شود.
 
به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، اجرای عملیات عمرانی در پل 80 متری زیر خطوط راه آهن، نیازمند توافق با شرکت راه آهن و اتخاذ تدابیری به منظور انحراف متناوب این خطوط است تا شرایط لازم برای حفاری و بتن ریزی شمع ها و همچنین احداث دال بتنی فراهم شود.
برچسب ها: مجری ، طرح ، سازمان ، مهندسی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار