تامین معاش زندگی شما علم است و بهتر است در کنار علم آموزی مهارت زندگی را یاد بگیرید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ امروز 12 مهر، مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود در سالن دکتر پورانی با حضور مدیران و مسئولان و دکتر فضعلی، رئیس دانشگاه الزهرا برگزار شد. 

رئیس دانشگاه الزهرا در این مراسم ورود دانشجویان را در عرصه جویندگی دانش خیر مقدم گفت و توصیه کرد: وقت را همیشه غنیمت بشمارید زیرا هیچ اندوخته ای بهتر از زمان نیست و یکی از مهمترین مسائل در اتلاف وقت را عدم مهارت در کار، بی نظمی و ایده آل پروری دانست.

وی در خصوص چگونگی تنظیم وقت گفت: وقت بالاتر از طلاست زیرا طلا بازگشت دارد ولی وقت و زمان هرگز. یکی از مسائل مهم برای تنظیم وقت را اراده و کنار گذاشتن تعارفات دانست.

دکتر فضعلی بیان کرد: تامین معاش زندگی شما علم است ولی این به این معنی نیست که شما از مناجات غافل شوید ،باید برای انجام دادن همه امور زندگی برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا بتوانید در کنار علم آموزی مهارت زندگی را به یک اندازه یاد بگیرید. 

وی در پايان خاطر نشان کرد: نسیم رحمت الزهرایی بر شما وزیده و ما آرزومندیم شما به عنوان نمونه ی یک زن مسلمان، عالم فرهیخته با اخلاق جامعه باشید که برای زندگی برنامه ریزی مشخص دارد و امیدواریم شما این آرزو را محقق سازید./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار