سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز تیمش را شایسته باخت بازی خارج از خانه به تیم فوتسال ماهان تنیدس قم ندانست و اشتباهات داوری را مهم‌ترین عامل شکست در قم عنوان کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن خبیری پنجشنبه شب بعد از پایان مسابقه تیمش با ماهان تندیس قم در پنجمین هفته از دور رفت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که به شکست هلال احمر تبریز انجامید، گفت: بازی خوبی بود و به نظر من هر دو تیم برای کسب سه امتیاز و پیروزی در این دیدار تلاش خوبی داشتند، اما حیف که اشتباهات داوری در بازی تاثیر گذار بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در مجموع در این دیدار خوب بازی کردند، اما به دلیل اینکه در دقایق ابتدایی تیم ما اسیر جو سالن برگزاری مسابقه شده بودند نتوانستند آنچنان که باید و شاید در مقابل ماهان تندیس قم خوب و هماهنگ بازی کند و به همین خاطر ما به سادگی در نیمه اول دو گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز اضافه کرد: ما در بین دو نیمه به خوبی و کامل نقاط ضعف تیم ماهان تندیس قم را برای بازیکنان خود تشریح کردیم و به آنها گفتیم که از چه راهی می‌توانند به دروازه حریف برسند، دیدید که خوب کار کردیم و باخت را جبران کردیم.

خبیری ابراز داشت: تیم ما باخت سه بر صفر را به تساوی سه بر سه تبدیل کرد، این امر نشان می‌دهد که ما با اینکه تیم جوان و کم تجربه‌ای هستیم اما توانمندی و قابلیت‌های بالایی داریم و می‌توانیم در این فصل لیگ برتر برابر حریفان بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

وی در ادامه به برخی اشتباهات داوران این دیدار اشاره کرد و اذعان داشت: در دیدار هفته گذشته مقابل گیتی پسند اصفهان حق ما را به دلیل مردود کردن گلی که در فاصله 20 ثانیه به پایان به ثمر رساندیم، ضایع کردند و در این دیدار نیز بی مورد خطای بازیکن ما را گرفتند.

این سرمربی فوتسال خاطرنشان کرد: در حرکتی که شهرام شریف‌زاده به سمت دروازه تیم ماهان تندیس داشت و می‌توانست گل برتری ما را به ثمر برساند، متاسفانه به اشتباه خطای هند او را گرفتند و بی دلیل تیم ما را از رسیدن به گل محروم کردند والا ما این بازی را نمی‌باختیم.

خبیری تصریح کرد: همین اشتباهات داوران است که نمی‌گذارد در فوتسال شور و اشتیاق برای کار کردن باقی بماند، مدیر تیم ما از فشار عصبی ناشی از اشتباهات داوری داشت سکته می‌کرد و به سادگی حق تیم ما در این دیدار ضایع شد.

دیدار تیم‌های فوتسال هلال احمر تبریز و ماهان تندیس قم در هفته پنجم از نیم فصل نخست بازی‌های لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور به برتری چهار بر سه به سود تیم فوتسال ماهان تندیس قم و صعود این تیم به رده سوم جدول انجامید./س

برچسب ها: قم ، فوتسال ، ماهان ، تندیس ، هلال ، احمر ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.