تیم ملی والیبال (ب) کشورمان توانست در این دوره ازمسابقات همبستگی کشورهای اسلامی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

سعید درخشنده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ب کشورمان بسیار عالی کارکردند.

برخی از مهره های اصلی تیم ازجمله حسین حسن پور، حمید صنوبری، قلی زاده و حیدر شاهی جزو والیبالیستهایی بودند که ازتجربه بین المللی بسیار کمتری نسبتا به دیگر ملی پوشان برخوردار بودند.

مسئول کمیته مسابقات والیبال بازیهای کشورهای اسلامی حضورش در کمیته فنی مسابقات را به عنوان رئیس کمیته بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: من از کرسی که در کمیته مسابقات داشتم به نفع تیم ملی ایران نهایت بهره برداری را کردم به طوری که جدول زمان بندی و گروه بندی را به گونه ای تغییر دارم که تیم ملی ایران در روز نخست مسابقات به جای بازی با تیم کامرون که یکی از مدعیان بود به مصاف کویت برود.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که درنوع چیدمان بازیها انجام دادم تیم ایران بازیهای خود را در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی سبک آغاز کرده و به تدریج به مصاف مدعیان و حریفان سر سخت تر رفت.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال اظهار داشت: ما باید از کرسی های بین المللی که داریم به نفع تیم ملی کشورمان نهایت بهره برداری را داشته باشیم. در حال حاضر شاهدیم که کنفدراسیون والیبال آسیا به گفته برخی ها نام مرا از کمیته کنترل مسابقات حذف کردند و با این مساله می خواستند ملی پوشان ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا اذیت کنند که خوشبختانه هیچ یک از سنگ اندازیهای آنها در عمکلرد تیم ملی تاثیر گذار نبود.

وی در خصوص دیدارهای تیم ملی (ب) در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی افزود: به طور کلی تمامی تیمهای شرکت کننده ازنظر فنی در یک سطح بودند. اگر تیم ایران در بازی فینال مقابل تیم مصر نتیجه ست اول را واگذار کرده بود به طور قطع مدال طلا را ازدست می داد. اما شاهد بودیم شاگردان حسین معدنی با تلاش زیاد موفق به غلبه بر مصر شدند و تاریخ دوباره تکرار شد چون ما در دوره نخست مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی هم بازی فینال را مقابل مصریها انجام دادیم.

در خشنده اظهار داشت: نکته قابل توجه در جدول رده بندی این مسابقات این بود که سه تیم از قاره های آسیا، آفریقا و اروپا به ترتیب جایگاههای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند./ مح

برچسب ها: مهره های ، اصلی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار