فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امنیت ارزان به دست نمی‌آید و برای تأمین آن باید هزینه کنیم، گفت: به نظر می‌رسد پوشش مأموریت‌های نداجا برای اصحاب رسانه خیلی مهم نیست و لذا به آن نمی‌پردازند.

امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش، در گفتگویی تفصیلی با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، به شرح برخی دستاوردها و برنامه‌های این نیرو در روز 7 آذر (روز نیروی دریایی) پرداخت.

وی در بخشی از این گفتگو با انتقاد از کم توجهی رسانه‌ها در انعکاس مناسب مأموریت‌های دشوار نیروی دریایی در آب‌های آزاد گفت: امنیت ارزان به دست نمی‌آید و برای تأمین آن باید هزینه کنیم، باید جان را فدا کنیم، باید سختی بکشیم، باید مدت‌ها زیر آب بمانیم، باید 100 روز از خانواده دور باشیم و باید شرایط طوفانی را تحمل کنیم، اما این وظیفه کیست که این مسائل را منعکس کند و بگوید امروز فرزندان ملت ایران در باب‌المندب مراقب هستند که اقتصاد کشور آسیب نبیند. به نظر می‌رسد چنین مسائلی برای اصحاب رسانه خیلی مهم نیست و لذا به آن نمی‌پردازند.

مشروح این گفتگو بامداد شنبه 13 مهر ماه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
جانم فدای اسلام و ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ص ز
۲۲:۳۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
درود به شرف غیور مردان ارتش .تمامی نیروهاش . درود به فرماندهی مثل دریادار سیاری که به فکر کارکنانش است تو رو به خدا ذره ای به فکر ارتشیان باشید
آخرین اخبار