شمار زياد ديگري از افراد مسلح تروريست پنجشنبه در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه در حلب ، لاذقيه ، ادلب و حمص کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه(سانا) ؛ نيروهاي سوري با تروريستها به  هنگام  تلاش براي نفوذ به محله‌ها و مناطق امن شهر حلب و حومه آن درگير شدند و شمار زيادي از افراد مسلح را از پاي در آوردند. نيروهاي ارتش چندين سايت شليک موشک وخمپاره انداز تروريستها را در حومه شمالي حلب منهدم کردند.

يک منبع نظامي به خبرنگار سانا گفت يگاني از نيروهاي ارتش اعضاي يک گروه تروريستي را که در تلاش بودند به منطقه ضهره عبد ربه و شويحنه در حومه غربي حلب وارد شوند ،تار و مار کردند. يگان ديگري از نيروهاي ارتش چندين سايت شليک موشک و خمپاره انداز و محل استقرار خودروها و نگهداري تجهيزات تروريستها را در روستاهاي کويرس ، جديده ،‌عربيد ، کصکيص و رسم العبود در حومه حلب منهدم کردند.همچنين دهها تروريست در جاده الباب به حلب و کفر حمرا و شمال اتارب به هلاکت رسيدند و چندين دستگاه خودروي حامل اسلحه و  مهمات و مواد منفجره آنها نيز منهدم شد.

در شهر حلب نيز نيروهاي ارتش پنج تروريست را در محله صلاح‌الدين به هلاکت رساندند و سه تروريست نيز در بخش قديمي حلب که مرتکب قتل و غارت و چپاول مي شدند کشته شدند.نيروهاي ارتش چندين دستگاه خودروي حامل اسلحه و مهمات و مجهز به تيربارهاي سنگين را در روستاي خان الجوز و روضه در شمال لاذقيه منهدم کردند.
برچسب ها: تروریست ، سوریه ، ادلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار