پيشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: تيم هاي فوتبال پرسپوليس و صبا در حالي فردا به مصاف يکديگر مي روند که هر دو تيم فقط به قصد کسب سه امتياز بازي به زمين خواهند آمد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی صبا_پرسپولیس گفت: به نظر من بازی با صبا برای پرسپولیس مشکل خواهد بود به این دلیل که تیم صباي قم احتیاج به امتیاز این بازی دارد تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد در مقابل هم تیم سرخپوش به دلیل اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند این سه امتیاز را باید کسب کند پس هر دو تیم فقط با فکر برد به زمین خواهند آمد بازی مشکلی برای هر 2 مربی دو تیم خواهد بود.

پيشکسوت فوتبال کشورمان افزود: پرسپولیس خط حمله جوانی دارد ولی در گلزنی چندان موفق نبوده ولی همین نیروی جوانی به تیم کمک کرده تا امتیاز گرفته اند در مقابل صبا تیمی جوانتر از پرسپولیس دارد و از انگیزه بالاتری نسبت به پرسپولیس برخوردار است.

خط دفاع سرخپوشان بهتر از سایر خطوط این تیم بازی کرده و خط میانی نسبتاً قوی دارد ولی باید بیشتر تلاش کند تا بتواند بازی را بهتر کنترل کند.

وی در ادامه گفت: نقطه قوت تیم صبا دوندگی و جوانی این تیم است که می تواند پرسپولیس را تهدید کند و پرسپولیسی ها نباید از این موضوع غافل شوند.

درخشان در مورد شایعه ای که در مورد نونهال 8 ساله اردبیلی این روزها بر سر زبانها افتاده است گفت: آمدن این نونهال به پرسپولیس کار صحیحی نیست خانواده این نونهال فوتبالیست باید بهترین انتخاب را برای وي داشته باشد زیرا در این سن و سال نمی تواند به پرسپولیس کمک کند و پرسپولیس هم نمی تواند به پیشرفت او کمکی کند به نظر بنده بهترین انتخاب برای این نابغه کوچک فوتبالیست رفتن به یکی از باشگاه های خوب اروپایی است.

درخشان در پایان گفت: بازی پرسپولیس - صبا دور از هر نتیجه ای امیدوارم بازی خوبی شود و به نفع تیمی تمام شود که خوب بازی مي کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار