مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بخشی از هزینه های روزمره خود از جمله حقوق کارمندان این باشگاه منتظر همکاری سازمان لیگ برای دریافت درآمدهای خود از محل درآمد مسابقات هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بعضی معوقات خود به ویژه نسبت به کارمندان این باشگاه چشم به درآمد خود از رقابت های لیگ دارد که باید از سوی سازمان لیگ پرداخت شود در واقع در حال حاضر باید مهدی تاج این مجوز را صادر کند اما در حالی که از پرسپولیس خبر عدم همکاری سازمان لیگ می رسد بعضی منابع غیر رسمی سازمان لیگ عنوان می کنند پس از کسر طلب طلبکاران باشگاه و کسورات مربوط به برگزاری بازی ها، چیز زیادی نمی ماند که به پرسپولیس تعلق بگیرد.

این مسائل در حالی گریبانگیر مقام های باشگاه شده است و حقوق کارمندان هم در گرو نظر سازمان لیگ باقی مانده است که همواره بین دو طرف بحث و جدل بسیاری برسر این موضوع وجود داشته است مسئولان پرسپولیسی می گویند اگر بازی ها برای آنها است، اگر حضور پرسپولیس باعث حضور بیش از نیمی از تماشاگران و توجه اسپانسر و تمرکز رسانه ها روی فوتبال شده است، اگر آن ها باید هزینه های برگزاری را بدهند دور از عدل و انصاف و منطق است که مدیریت، کسب درآمد و مدیریت هزینه کردن درآمد بازی های آن ها در انحصار سازمان لیگ باشد. این مباحث در شرایطی مطرح می شود که به نظر می رسد افراد مذکور و غیر مذکور بسیاری در سازمان لیگ در مقابل این امر مقاومت می کنند و این مسئله شبهه منافع شخصی را ایجاد می کند.

آن چه مسلم است این است که در حال حاضر اشخاص حقیقی و حقوقی برای بلیط فروشی اسپانسرهای متعدد محیطی دور زمین و اتاق های کنفرانس و توافق برای پخش تلویزیونی از کانال سازمان لیگ و عوامل آن انجام می شود.

** رافت برای تیم امید گزارش رد می کند

پایان رافت، مسئول رسیدگی به وضعیت تیم امید و عملکرد کادر فنی این تیم شده است.

پایان رافت که اخیراً با حکم حمید استیلی به عنوان معاون اجرایی و فنی آکادمی فوتبال پرسپولیس انتخاب شده بود پیش از این به عنوان دستیار مجید نائینی در تیم امید فعالیت می کرد او پس از اختلاف با سرمربی تیم امید از جمع آن ها جدا شد و حالا در سمت جدید می تواند روی کار تیم امید نظارت کند و با توجه به این که در این تیم حضور داشت گزارشی را ارائه خواهد کرد.

منابع غیر رسمی مدعی هستند که یکی از موضوعات مورد اختلاف رافت با نائینی را معیارهای وی برای انتخاب بازیکنان تیم امید عنوان می کند.

** برگزاری مراسم و جشن جذاب تر از انتشار کتاب پرسپولیس

انتشار کتاب جامع پرسپولیس که تبلیغات گسترده ای در باره آن صورت گرفته بود به دلیل عدم تخصیص منابع مالی و حقوق مولف در پرده ای از ابهام قرار دارد.

در باشگاه پرسپولیس کارهای زیادی در حال انجام است اما بسیاری از آن ها یا به مرحله اجرا نرسیده یا به خوبی انجام نشده است.

اعزام بازیکن به برزیل، همکاری آکادمی فوتبال ترافیک برزیل برای فعال سازی آکادمی باشگاه پرسپولیس، استفاده از همکاری آکادمی طرف قرارداد با باشگاه رئال مادرید در آکادمی فوتبال پرسپولیس، همکاری با باشگاه فولام و مواردی از این دست که در حد حرف باقی ماند.

در حال حاضر به نظر می رسد انتشار کتاب جامع نیز به وضعیت مشابهی دچار شده است قرار بود این کتاب به نشانه بازی  تاریخی سال 1352 در 6 جلد منتشر شود که جلد اول و دوم آن در مراسم تقدیر از اسطوره های این باشگاه که با هزینه سنگینی همراه بود رونمایی شد حال مدت ها از زمان اعلام شده برای پخش این کتاب می گذرد اما خبری از آن نیست . در این باره شنیده می شود مشکلات مالی دلیل عدم انتشار کتاب جامع پرسپولیس بوده است حتی خبر می رسد که مولف این کتاب به حق و حقوق خود نرسیده است و از این رو حق دارد کتاب را از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی منتشر کند.

این مسائل در شرایطی مطرح می شود که معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه که متولی این امر بود اخیراً طرح برگزاری جشن 50 سالگی پرسپولیس را مطرح کرده و مصوبه آن را گرفته است و قرار است محل تامین منابع مالی هم مشخص شود.

حال دو سوال مطرح می شود که آیا برگزاری یک جشن بیشتر با شرح وظایف یک معاونت فرهنگی و اجتماعی سازگار است یا انتشار کتاب آن هم کتابی که از تاریخ پرسپولیس صحبت می کند دوم این که در برگزاری جشن ها که معمولاً گردش مالی مبهمی دارند چه جذابیتی وجود دارد که در انتشار کتاب نیست.

البته طبق شنيده هاي ما از منابع غير رسمي، درباره کتاب جامع پرسپولیس از معاون فرهنگی باشگاه نقد شده است که شاید اطلاعات این کتاب در صفحات مجازی منتشر شود. ولی این هم منوط به پرداخت حقوق مولف خواهد بود.

پايان متن/مح
برچسب ها: پرسپولیس ، معوقات ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار