عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: طرح استاني شدن انتخابات مجلس، به اين منظور است که نمايندگان را به وظيفه اصلي خود که وضع قوانين و نظارت بر آن است سوق داده و روي قوانين اساسي متمرکز شوند.

"حجت‌السلام محمد باقري‌بنابي" نماينده بناب در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح تعدادی از نمایندگان در مجلس به منظور استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اين طرح که از سوي نمايندگان مجلس ارائه شده‌ است،‌ به منظور کارآیی و کارآمدی هر چه بيشتر خانه ملت است.

وي با اشاره به جايگاه ويژه مجلس ادامه داد: متاسفانه نمايندگان به جاي توجه به مشکلات کشور و حل آن، درگير مسائل جزئي حوزه انتخابي خود هستند که اين امر ضمن وقت‌گيري از نمايندگان، موجب غفلت آنها از مسائل کلان کشور مي‌شود.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس تاکيد کرد: اين طرح در شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس مطرح شد و نمايندگان تاکید کردند که براي بسترسازی لازم است اين طرح مورد توجه قرار گيرد.

باقري اضافه کرد: طرح استاني شدن انتخابات مجلس، به اين منظور است که نمايندگان را به وظيفه اصلي خود که وضع قوانين و نظارت بر آن است سوق داده و روي قوانين اساسي متمرکز شوند.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس در پايان خاطرنشان کرد: نمايندگاني که با اين طرح به مجلس راه پيدا مي‌کنند افرادي با همت‌هاي والا بوده که در طرح ملي و استاني با ديدگاه‌ها و نظرات عالي وارد بحث‌هاي کلاني کشور مي‌شوند و با آگاهي آن مشکلات را حل مي‌کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار