هنوز تکلیف سرمربی تیم والیبال متین و رامین برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال متین ورامین یکی از تیم های تازه وارد لیگ برتر کشور محسوب می شود که در نخستین سال حضورش به مقام نائب قهرمانی مسابقات دست یافت.

حال مسئولان این باشگاه برای شرکت در مسابقات لیگ برتر امسال به دنبال جذب مربی خارجی هستند آن ها با عقد قرارداد با ستارگانی چون سعید معروف و محمد موسوی عراقی نشان دادند که در فصل جاری فقط مدال طلا و سکوی نخست لیگ برتر را نشانه گرفته اند، اگر چه مسئولان طی مصاحبه های خود چنین مساله ای را به وضوح بیان نکرده اند اما نفس عمل مهم است و نشان از بسیاری از اهداف دارد.

تاکنون حرف و حدیث های زیادی در خصوص سرمربی تیم متین ورامین وجود داشت اما ظواهر امر حاکی از آن است که در هفته جاری بالاخره از سکاندار این تیم مهم پرده برداری می شود.

از میان گزینه های مورد نظر آن ها آناستازی جدی ترین گزینه بود که بنا به دلایلی با وی به توافق نرسیدند.

به گفته " بی نظیر" قائم مقام باشگاه متین ورامین قرار است سرمربی خارجی تیم والیبال این باشگاه روز دوشنبه 15 مهر وارد تهران شود وی از بیان نام سرمربی خودداری کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که زوران گائیچ سرمربی اسبق تیم ملی ایران در لیگ برتر امسال سکان هدایت تیم متین وارمین را بر عهده خواهد داشت اما برای روشن شدن وضعیت نهایی کادر فنی این تیم باید چند روز دیگر صبر کرد./مح
برچسب ها: ورامینی ، ابهام ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار