معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 18، از برگزاري سمينال آموزشي روش‌هاي نوين مديريت خانواده در پايگاه بسيج اين منطقه خبر دارد.

"نامداري"در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاري سمينار آموزشي شناخت روش‌هاي نوين مديريت خانواده به منظور ارتقاء سطح آگاهي شهروندان در پايگاه مقاومت بسيج محلات منطقه 18 در دستور كار معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري اين منطقه قرار دارد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح با مشاركت و همكاري اداره‌ي اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 18 و اداريه‌ي اجتماعي و فرهنگي نواحي 7 گانه منطقه، مديران مراكز خانه‌هاي سلامت منطقه در دست اجرا است.
"نامداري" با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: كارشناسان مجرب مسايل اجتماعي و جامعه‌شناسي جامعي را راجع به روش‌هاي نوين مديريت و استفاده از آن در كانون خانواده‌ را ارائه مي‌كنند.
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح، گفت: برگزاري دوره‌هاي آموزشي با محوريت خانواده و برگزاري سمينار آموزشي روش‌هاي نوين مديريت خانواده در پايگاه مقاومت مسجدالمهدي(عج) شهرك گلدسته از اقدامات اجرايي اين طرح است.
"نامداري" در پايان با اشاره به اقدامات ديگر معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 18 افزود: برگزاري نشست‌هاي مستمر آموزشي زيست محيطي در خصوص سلامت جسم و جان در مركز خانه سلامت شهرك گلدسته، ارائه خدمات مشاوره تغذيه در پايگاه بسيج خواهران طلبه از اقدامات ديگر معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 18 است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار