مدیر اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه 18، از وصول بدهی 12 میلیارد ریالی بزرگترین شرکت خودروسازی کشور پس از گذشت 30 سال در این منطقه خبر داد.

احمد کرمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوارض نوسازی مشاغل و پسماند مشاغل شرکت ایران‌خودرو بزرگترین خودروسازی کشور پس از گذشت 30 سال توسط شهرداری منطقه 18 وصول خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: عوارض نوسازی مشاغل و پسماند مشاغل شرکت ایران‌خودرو پس از گذشت 30 سال با ارزش 12 میلیارد ریال محقق و به زودی تسویه می‌شود.

کرمی با اشاره به نحوه‌ی وصول بدهی شرکت ایران‌خودرو گفت: عوارض نوسازی شرکت ایران‌خودرو شامل یک میلیارد و 622 میلیون و 445 هزا ریال، مشاغل به مبلغ 7 میلیارد و 117 میلیون و 335 هزار ریال از سال 71 تاکنون، پسماند مشاغل به مبلغ 3 میلیارد و 142 میلیون و 384 هزار ریال از سال 81 تاکنون است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری نشست و کارگروه‌های تخصصی با محوریت معاون مالی و اداری منطقه 18، تحقق بدهی‌های معوقه نوسازی، مشاغل و پسماند مشاغل مؤدیان دارای بدهی‌های مبالغ بالا، از جمله شرکت ایران‌خودرو با تکنوصنایع، تولید دارو، پگاه تهران، انبارهای عمومی، آکام فلز و آکام بتون پس از گذشت 15 تا 30 سال از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 18 است./ف
برچسب ها: وصول ، بدهی ، شرکت ، خودرو ، کشور ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار