در شش ماهه اول امسال، کشف داروهای قاچاق و سلاح های غیرمجاز جزو شاخص ترین توفیقات پلیس آذربایجان شرقی است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اعلام خبر فوق در جمع خبرنگاران استان گفت: الحمدلله استان آذربایجان شرقی جزو استانهای امن کشور است که این امر در سایه تعامل مردم با پلیس است و از شاخص ترین توفیقات پلیس در شش ماهه اول امسال کشف داروهای قاچاق و سلاح های غیرمجاز است که با درایت و هوشیاری عوامل پلیس کشف و ضبط شده است.

سرهنگ اسماعیل زاده افزود: امسال در خصوص وقوع جرایم خشن و سرقت و آدم ربایی با کاهش فاحشی روبرو بودیم و می توان گفت که در حد صفر است و در خصوص وقوع قتل نیز با کاهش 6 درصدی مواجه بودیم که همگی در سایه دین مداری مردم غیرتمند و همکاری به هنگام با پلیس و هوشیاری پلیس بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی همچنین از افزایش 73 درصدی میزان کشفیات انواع سرقت در استان خبر داده و تصریح کرد: عمده سرقت در استان مربوط به سرقت داخل خودرو بوده که علت وقوع آن نیز کمبود پارکینگ مناسب و توقف خودروها در معابر و کوچه های خلوت می باشد که نیازمند افزایش میزان امنیت خودروها برای جلوگیری از سرقت هستیم.

سرهنگ اسماعیل زاده در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل کاهش میزان حضور فیزیکی پلیس راهور در سطح شهر تبریز نیز گفت: برنامه پلیس آذربایجان شرقی کاهش حضور پلیس به صورت فیزیکی و ترویج فرهنگ عدم تخلف از سوی مردم بدون حضور پلیس است و در حال حاضر کنترل ترافیک از طریق دوربین های مدار بسته صورت می گردد که با استقبال خوب مردم مواجه شده است و میزان تخلفات کاهش چشمگیر یافته و مردم به سمت رعایت قانون و قانونمداری بدون حضور پلیس که هدف نهایی ماست سوق یافته اند. /س

برچسب ها: کشف ، داروی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.