مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از امضای تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ارس و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران در راستای پیاده سازی پنجره واحد تجاری جهت روان سازی فرایندهای تجاری و گسترش تجارت و اقتصاد الکترونیک در این منطقه خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،نجفی در حاشیه نوزدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیر نفتی کشور و دومین رخداد منطقه ای بین المللی تسهیل تجارت و کسب و کار الکترونیک ، گفت: بر اساس این تفاهم نامه پنجره واحد تجاری در منطقه آزاد ارس در طول سه سال و در چهار فاز اجرا خواهد شد.

وی گفت: بهره مندی از سیستم های الکترونیکی در فعالیت های کلان اقتصادی ، تسهیل کننده فرایندهای کاری بوده و راه اندازی و اجرای این مهم در منطقه آزاد ارس به توسعه فضای کسب و کار به ویژه کسب و کار الکترونیک کمک شایانی می کند .

وی تصریح کرد : هم اکنون بیش از 500 واحد صنفی ، 70 واحد تولیدی و دهها واحد حمل و نقلی در کنار صدها فعال اقتصادی دیگر در منطقه آزاد ارس مشغول فعالیت های تجاری ، تولیدی و بازرگانی می باشند و با به ثمر رسیدن سرمایه گذاری های در حال انجام در این منطقه شاهد توسعه و رونق پر شتاب فعالیت های اقتصادی ، پولی و بانکی خواهیم بود ./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.