رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: ‌توجه به تولید محصولات ارگانیک در بخش کشاورزی می‌تواند دروازه ورودی ما به بازارهای جهانی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسین پیرمؤذن  در نشست اعضای انجمن ارگانیک اردبیل اظهار داشت: فرهنگ ارگانیزه کردن محصولات کشاورزی و دامی با نگرش کارشناسی و علمی میسر است.

ویگفت: اما مردم و فعالان بخش خصوصی انتظارات ویژه‌ای را از برنامه‌های میان مدت و بلند مدت دولت روحانی برای عبور از وضعیت اقتصادی دارند.

پیرموذن در ادامه افزود: با روی کار آمدن دولت اعتدال صدای بخش خصوصی رساتر شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همچنین بیان کرد: به همین خاطر دولت جدید می‌خواهد در راستای تقویت ارتباط دولت و بخش خصوصی با بازنگری شرایط و قوانین، تسهیل و روان‌سازی امور، تغییر و تصحیح نگاه به بخش خصوصی و با اعتماد به فعالان این بخش بی‌اعتمادی و ضعف‌های دولت احمدی‌نژاد را جبران کند.

پیرموذن سپس با برشمردن مزیت‌های ارگانیک کردن محصولات کشاورزی و دامی ادامه داد: نحوه شناسایی مناطق تولید ارگانیک محصولات کشاورزی و برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی آن در منطقه یک ضرورت است.

وی خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل از هیچ کوششی برای پیش برد فرهنگ ارگانیزه کردن محصولات و نگاه کارشناسی و دقیق به این موضوع مهم دریغ نمی‌کند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.