معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از راه‌اندازی سامانه پیامک علائم کمک ناوبری آبراهه‌های داخلی و خارجی بندر امام خمینی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علیرضا خجسته با اشاره به وظایف حاکمیتی این اداره کل در تامین ایمنی دریانوردی آبراهه‌های حوزه استحفاظی اظهار کرد: به منظور نظارت بهتر و دقیق‌تر بر کارکرد علائم کمک ناوبری مستقر در کانال خور موسی و بخش‌های داخلی و خارجی آن، سامانه پیامکی برای گزارش دهی کاستی‌های احتمالی طراحی و راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: با راه اندازی این سامانه شناورهای عبوری می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در کارکرد علائم کمک ناوبری، کاستی‌ها را به شماره 30001391 ارسال کنند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تصریح کرد: اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی این اداره کل با دریافت این اطلاعات ارسال شده اقدامات لازم را به‌منظور حفظ آماده به کاری این علائم به کار خواهد بست.

گفتنی است با به کارگیری تمهیدات ایمنی ویژه طی سال اخیر، این اداره کل موفق گردیده تعداد سوانح دریایی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد./س
برچسب ها: سامانه ، علائم ، ناوبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.