تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به منظور انجام بازی‌های خود در مرحله دوم پیکارهای فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور راهی آمل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان با شرکت هشت تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، مرحله دوم این پیکارها روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند و دیدارهای خود را در چهار مرحله برگزار می‌کنند تا سرانجام رده‌بندی نهایی تیم‌های شرکت‌کننده برای حضور در مرحله پلی آف مشخص شود.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با تیم‌های همیاری زنجان، هیئت مرکزی و شهرداری آمل هم‌گروه است و بعد از انجام بازی‌های مرحله اول در زنجان، اکنون برای انجام دیدارهای مرحله دوم راهی آمل شد.

ایثار قم در مرحله اول این رقابت‌ها که روزهای سی و یکم مرداد و اول شهریور ماه در شهر زنجان به انجام رسید برابر میزبان و هیئت مرکزی نتیجه را واگذار کرد و مقابل تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل صدرنشین این گروه به برتری دست یافت.

اعضای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بامداد امروز چهارشنبه دهم مهر ماه قم را به مقصد شمال کشور و شهر آمل ترک کردند تا در مرحله دوم مسابقات لیگ برتربسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت بپردازد.

علی خوشرفتار به عنوان مدیر، یحیی ابطحی به عنوان سرپرست، جواد شهره‌غلامی به عنوان سرمربی، مسعود صابری و عبدالمحمد جعفری به عنوان مربی، اعضای کادر مدیریت و فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را تشکیل می‌دهند./س

برچسب ها: قم ، جدال ، ایثار ، نماینده ، زنجان ، آمل ، اراک ، صدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.