سرمربي تراکتورسازي گفت: اعتقاد دارم بازي فردا براي ما بسيار کليدي است و اميدوارم فردا بتوانيم يک بازي روان را ارائه دهيم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجيد جلالي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر راه آهن، درباره اين ديدار گفت: ما به قدم دوازدهم رسيده‌ ايم و به نظرم اين ديدار يک گام مهم براي مدعي بودن ماست.
 
وي افزود: من بازي ‌هاي راه آهن را دنبال کرده‌ ام و آنها بسيار خوب بازي مي کنند.
سرمربي تراکتورسازي با اشاره به تعداد مصدومان ديدار با راه آهن گفت: کريمي در اين ديدار مصدوم است، اما محروم نداريم.

جلالي افزود: ما کارمان را دنبال مي‌کنيم، هر چند راحت نيست و فضاي کاري دشواري پيش روي ماست؛ اما با تمام توان کار مي‌کنيم و اگر بتوانيم ضعف‌ هايمان را در بعضي پست هاي کليدي بر طرف کنيم، مي ‌توانيم به آنچه مدنظرمان است دست يابيم .

وي تصریح کرد: البته تاکنون خوب ظاهر شده ايم و بازي هاي خوبي را ارائه داده‌ ايم.
سرمربي تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که رابطه تماشاگران تبريزي با تيمش چگونه است، گفت: تماشاگران آذربايجاني، تيمشان را به شکل ديگري دوست دارند و تراکتور بخشي از زندگي آنهاست و بايد حساسيت‌ هاي آنها را درک کرد، طبيعي است حساسيت آنها به اين تيم بالاست و ما بايد با تلاش بيشتر اين حساسيت آنان را پاسخ دهيم. 

جلالي در پاسخ به سوالي درباره کاهش تماشاگران تبريزي در استاديوم يادگار امام گفت: سال‌ هاي قبل هم اين مسئله بوده است ، بعد از يک دوره که نتايج مورد علاقه‌شان نبوده ، کم استقبال مي‌کردند و من يادم است که در يکي از بازي‌هاي آسيايي آنها تنها 400 نفر در استاديوم بودند، البته قبول دارم که بايد تيم جوري باشد که آنها دوست دارند و بايد به خواسته ‌هاي آنان توجه کنيم.

جلالي در پاسخ به سوالي درباره  نيمکت نشيني کريميان و آيا اينکه اين موضوع  ارتباطي به مسئله تصادف او دارد، افزود: در تيم ما هرکسي که بازي مي کند و آنکس که بازي نمي کند، علت فني دارد و هيچ علت ديگري وجود ندارد؛ من به خودشان هم گفته ام که به آنان لطف نمي کنم و البته جفا هم نمي کنم ، ما به دنبال کيفيت هاي بهتري هستيم و آنان خودشان هم اين مسئله را مي دانند. 

وي  در پاسخ به اين سوال که آيا صحت دارد که نورمحمدي را براي نيم فصل در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: نه، اين حرف صحت ندارد.

برچسب ها: جلالی ، تماشاگران ، کلیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار