قائم مقام سازمان امداد و نجات گفت: نهمین مسابقات تخصصی امداد جاده ای ویژه امدادگران و نجاتگران مرد با قهرمانی تیم همدان به کار خود پایان داد.

احمد رضا شجیعی درگفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: اختتامیه نهمین مسابقات تخصصی امداد در جاده با حضور رئیس سازمان امداد و نجات محمود مظفر با حضور 155 امدادگر و نجاتگر در شهرستانک استان البرز برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات امدادگری و نجاتگران (آقایان) از 31 استان از تاریخ 6 الی 9 مهر ماه در پایگاه امداد و نجات شهرستانک به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های همدان، ایلام و اصفهان توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند.

شجیلی در ادامه بیان داشت: در این مسابقات، شرکت کنندگان در قالب تیم های 5 نفره در آزمون های مختلف نجات جاده ای شرکت کردند و توانمندی های خود را با تاکید بر سه آیتم سرعت، مهارت و دقت در زمینه استفاده از ست نجات و ست هیدرولیک نشان دادند.

وی در پایان یاد آور شد: در این مسابقات با صحنه سازی های واقعی حوادث، تلاش شده است تا توان امدادگران در زمینه رها سازی، نجات صحیح مصدوم فرضی در خودروی آسیب دیده، انتقال درست و صحیح مصدوم به مراکز درمانی و همچنین نجات خودروی سقوط کرده به دره مورد ارزیابی قرار بگیرد.
برچسب ها: امدادگر ، رقابت ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار