استاندار كهگيلويه وبويراحمد به افق اميد بخش كار و تلاش در دولت تدبير و اميد اشاره كرد و گفت: شكوفايي ظرفيت هاي اقتصادي منطقه به عنوان مهمترين اولويت كاري مديريت اجرايي استان اميد بخش است.

 دكتر سبد موسي خادمي در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج  با بيان اينكه اين استان برغم خدمات نظام با وجود منابع غني و ظرفيت هاي كلان اقتصادي با مشكل توسعه نيافتگي مواجه است، گفت: رونق فضاي توليد و كسب وكار در استان در سايه برنامه ريزي هدفمند براي جذب سرمايه گذاري ممكن است.
وي تصريح كرد : اگر چه استان كهگيلويه وبويراحمد يك درصد خاك كشور را دارد اما بخش زيادي از منابع غني و خدادادي از جمله حجم وسيعي از منابع آب ،حدود 20 درصد نفت وگاز و بخش ديگري از ظرفيت هاي اقتصادي كشور را به خود اختصاص داده است.
دكتر خادمي به استعداد جذب سرمايه گذاري كلان بخش كشاورزي به لحاظ وجود منابع آب و خاك و امكان اجراي طرحهاي بزرگ در زيربخشهاي توليدي اين بخش مهم اقتصادي استان اشاره كرد و گفت: متوليان اين بخش و امور اشتغال بايد بيش از پيش بستر جذب سرمايه گذاري و توسعه آن را فراهم كنند.
وي بهره وري از 180 هزار تن محصولات باغي و كشاورزي سالانه استان را يك فرصت خوب براي جذب سرمايه گذاري ، رونق اشتغال و حصول ارزش افزوده استان ارزيابي كرد.
دكتر خادمي اظهار كرد: وجود تنوع بسترهاي جذب سرمايه گذاري در تمامي بخشها صنعتي، معدني،آب و خاك، كشاورزي و گردشگري موقعيت ويژه اي را براي استقبال از سرمايه گذاران در خطه چهارفصل كهگيلويه وبيوراحمد فراهم كرده است.
استاندار كهگيلويه وبويراحمد اعتدالگرايي و برنامه محوري را از شاخص هاي كارمديران در دولت تدبير اميد خواند و گفت: پيگيري مطالبات بحق مردم استان نيازمند همكاري و تعامل بين بخشي است و بايد از فضاي اميد بخش فراهم شده با تدبير و تعامل بيش از پيش به مردم استان خدمت كرد./س

برچسب ها: شکوفایی ، اقتصادی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.