مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد گفت: اين اداره كل رتبه اول طرح تكريم ارباب رجوع و رتبه سوم طرح ارزيابي عملكرد را بين دستگاه هاي اجرايي استان كسب كرد.

 پرويز طاهري در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: اداره كل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد بر اساس ارزيابي شاخص ها از سوي دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري اين استان در طرح تكريم ارباب رجوع با كسب امتياز 70/86 از مجموع 100 امتياز رتبه اول استان را به دست آورد.
وي بيان كرد: در طرح ارزيابي عملكرد نيز اداره كل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد با كسب امتياز 1635/3 از مجموع دو هزار امتياز رتبه سوم اين استان را بين گروه وزارتخانه ها و سازمان هاي مستقل وابسته به نهاد رياست جمهوري تصاحب كرد.
طاهري اظهار كرد: در اين ارزيابي علاوه بر مستندات مكتوب و تصويري و عملكردهاي مختلف بازرسي نيز از فعاليت هاي اداره كل آموزش و پرورش و ساير دستگاه هاي اجرايي كهگيلويه و بويراحمد انجام شد.
وي عنوان كرد: ساماندهي نيروي انساني، استفاده از فناوري اطلاعات و استقرار دولت الكترونيك، پاسخگويي، شهروندمداري، صرفه جويي، كيفيت بخشي به فعاليت ها، استقرار نظام جامع مديريت عملكرد، ارتقاي بهره وري و سلامت نظام اداري از شاخص هاي عمومي ارزيابي در طرح هاي تكريم ارباب رجوع و ارزيابي عملكرد است.
طاهري نرخ گذر تحصيلي، تعالي جايگاه قرآن كريم در آموزش و پرورش، شناسايي و جذب بازماندگان از تحصيل، رتبه هاي برتر آموزشي، پرورشي و ورزشي، اجراي طرح هاي مهارت زندگي و دسترسي دانش آموزان به فناوري اطلاعات و ارتباطات را از شاخص هاي اختصاصي اين دو طرح اعلام كرد.
وي ابراز داشت: اداره كل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد با 142هزار دانش آموز و 16هزار فرهنگي از گسترده ترين و پرمخاطب ترين نهادهاي دولتي اين استان است./س
برچسب ها: رتبه ، تکریم ، ارباب ، رجوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.