امروزه تاثیر بسیار زیاد تبلیغات مخصوصا در فضای مجازی برای دستیابی به فروش بهتر بر هیچ کس پوشیده نیست، و کمپانی های بزرگ دنیا همگی به دنبال تبلیغات قوی تر برای فروش بیشتر محصولات خود می باشند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، یکی از موفق ترین کمپانی های حال حاضر دنیا شرکت سامسونگ است، که توانسته در تازه ترین گزارش اینتربرند به عنوان هشتمین برند باارزش دنیا معرفی شود، بسیاری از کارشناسان دلایل موفقیت سامسونگ را مربوط به بودجه بازاریابی و مارکتینگ این شرکت می دانند.

البته کیفیت محصولاتی مانند اسمارت فون های سری گلکسی این شرکت بر کسی پوشیده نیست، اما بازاریابی و مارکتینگ سامسونگ برای این رده از محصولاتش یکی دیگر از دلایل موفقیت این اسمارت فون ها به شمار می رود.

جالب است بدانید که سامسونگ در سال 2013 نزدیک به 13 میلیارد دلار پول نقد را هزینه ی بازاریابی و تبلیغات برای محصولات خود کرده است، مبلغ بسیار زیادی که حتی برای سامسونگ بزرگ به نظر می رسد.این در حالی است که ماکروسافت بخش موبایل نوکیا را 7.2 میلیارد دلار خریداری کرد و ارزش کل سهام بلک بری 4.7 میلیارد دلار قیمت گذاری شد، این رقم سه برابر کل بازار HTC می باشد و حتی از رقم 12.5 میلیارد دلاری که گوگل برای بدست آوردن موتورولا پرداخت بیشتر است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار