رئيس مركز پزشكی حج و زيارت هلال احمر با ابراز خشنودی از نجات جان زائر 41 ساله ايرانی در مكه مكرمه خبر داد.

سيد علی رياض در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود  : بهزاد نوروزی 41 ساله كه پيش از اين به ناراحتی‌ها و گرفتگی قلبی و دردهای شديد ناحيه سينه مبتلا بود روز گذشته به دليل برخی فشارهای وارده، دچار درد سينه شده و به بيمارستان مركز پزشكی در مكه مكرمه مراجعه كرد .
 
وي تصريح كرد : پس از انجام نوار قلب و آزمايشات لازم در اين مركز موفق به تشخيص به موقع سكته قلبی كه بخش وسيعی از قلب را در بر گرفته بود، شديم و پس از دادن داروهای تسكينی لازم به دليل وقوع سكته حاد، علائمی از بهبودی در فرد مشاهده نشد و ايشان را به بيمارستان ملك فيصل مكه مكرمه اعزام شد.

رياض با اشاره به ادامه بقيه كارهای تشخيصی و درمانی در اين بيمارستان عربستان، افزود: در آنجا نيز بدحالی شديد و وسعت سكته قلبی تاييد می‌شود و برای انجام كارهای تخصصی كه امكان آن در بيمارستان ممكن نبود از بيمارستان ملك عبدالله به عنوان بيمارستانی تخصصی، پذيرش می‌گيرند و بيمار به آنجا منتقل می‌شود .
 
رئيس مركزپزشكي حج و زيارت گفت: لازم بود بيمار يا به مدينه و جده منتقل شود و يا تجهيزات تهيه شود كه زمان لازم برای اين امور موجود نبود در حالی‌كه به دليل گرفتگی صد درصد رگ قلبی تا آخر شب حال بيمار رو به وخامت گذاشت ما نيز با رضايت برای انجام عمل در اين مركز و با امكانات موجود رضايت داديم .
 
رياض ادامه داد: آخر شب، حدود ساعت 3:30 دقيقه بامداد، بيمار عمل شد و ما به ملاقات ايشان رفتيم و او را دلداری داديم كه در حال حاضر حال ايشان رضايت بخش و خوب است و بر اساس دستور پزشك مربوط تا دو روز ديگر ترخيص می‌شود و از مرگ حتمی نجات می‌يابد كه اين‌ها به دليل تلاش‌های انجام شده، جوانی سن و سال ايشان، بنيه قوی و البته لطف الهی در اين سرزمين مقدس بود.
به گفته رييس مركز حج وپزشكي جمعيت هلال احمر حال اين زائر جوان ايراني مساعد است .
 
 

برچسب ها: مکه ، نجات ، مرگ ، زائر ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار