"مهدي فخيم زاده" با ساخت اثري پليسي، حضور موفق پليس زن را در تلويزيون به تصوير كشيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ مهدي فخيم زاده كارگردان و بازيگر سينما و تلويزيون ايران، مجموعه تلويزيوني با نام "خواب و بيدار" را كه اولين تجربه كارگرداني خود را در ژانر پليسي بود را در سال 82 ساخت و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب كند. 

"خواب و بيدار" كه با نام اختصاري "ناتاشا" در بين همگان شناخته شده، اثري پليسي است كه از شبكه اول سيما به نمايش گذاشته شد. 



فخيم زاده در سريال "خواب و بيدار" تلاش كرد تا يك اثر اكشن خوب و با كيفيت خلق كند و توانست از امكانات خوبي همچون هلي كوپتر و صحنه پردازي هاي حجيم در فيلم استفاده و مخاطب را شگفت زده كند. 

در اين سريال "لادن طباطبايي" نقش يك پليس زن را ايفا مي كرد و فخيم زاده اين بار با استفاده از اين بازيگر، پليس زن ديگري را خلق كرد كه در مدت زمان بيشتري در سريال حضور داشت و وجوه دراماتيك آن پررنگ تر بود و رويارويي اين پليسزن با شخصيت منفي زن داستان "ناتاشا" از صحنه هاي قابل توجه و جذاب سريال بود. 

در اين مجموعه تلويزيوني، بازيگران ديگري همچون محمد صادقي، دانيال حكيمي، رويا نونهالي، حبيب دهقان نسب، كامران تفتي، ليلا برخورداري حضور داشتند و داستان فيلم در خصوص زني به نام "ناتاشا" است كه از شهرت بالايي در خلافكاري برخوردار بود كه پس از سالها به ايران بازگشته و دست به يك سرقت مسلحانه مي زند. 

مهدي فخيم زاده آثار پليسي ديگري را چون "حس سوم" و "ساختمان 85" را در پرونده كاري خود دارد كه آنها هم توانستند به موفقيت هاي خوبي در تلويزيون دست يابند و مخاطبان بيشماري را مجذوب آثارش كند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.