نصرت اله سپهر، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در این مراسم، گفت: استان کرمانشاه از نظر جاذبه های فرهنگی، گردشگری و تاریخی جزء برترین استانهای کشور است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سپهرگفت: این استان با دارا بودن 4000 اثر تاریخی شناسایی شده که دو هزار و 160 مورد آن به ثبت آثار ملی ایران رسیده به همراه کتیبه داریوش در بیستون که جهانی شده و بازار سرپوشیده کرمانشاه به طول 2250 متر پتانسیل ویژه ای برای توسعه گردشگری دارد.

 وی افزود: شهرستان روانسر نیز به دلیل دارا بودن آب و هوای مطبوع و دل انگیز و همچنین سراب روح بخش روانسر که در وسط این شهر قرار دارد از جمله اصلی ترین شهرهای توریستی این استان به شمار می آید.

این مقام مسئول یادآور شد: وجود غار بی نظیر قوری قلعه در این شهرستان از دیگر پتانسیل های روانسر برای جذب گردشگران است.

وی گفت: خوشبختانه در این شهرستان سرمایه گذاران خوبی وجود دارد که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مشغول سرمایه گذاری در حوزه گردشگری روانسر اند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، اظهارکرد: برای رونق دوچندان صنعت گردشگری این منطقه و کل استان کرمانشاه نیاز داریم که در بین ادارات و سازمانهای مختلف استان تعامل مثبت و سازنده ای ایجاد گردد./س

 

برچسب ها: روانسر ، شهر ، توریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.