تيم فوتسال دبيري تبريز كه صدر جدول رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران را در پايان هفته چهارم در اختيار دارد، براي حفظ صدرنشيني در هفته پنجم به مصاف گيتي پسند اصفهان مي رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،شاگردان وحيد شمسايي كه از چهار بازي گذشته خود موفق به كسب سه برد و يك تساوي و رده نخست جدول شده اند در اين هفته به دنبال گرفتن نتيجه و ماندن در اين رده خواهند بود.

مصاف دبيري با گيتي پسند كه اولين بازي خارج از خانه اين تيم در اين فصل محسوب مي شود از اهميت خاصي براي هر دو تيم برخوردار است، چرا كه دبيري براي ماندن در صدر جدول به سه و يا حداقل يك امتياز اين ديدار نياز داد اما گيتي پسند براي اينكه صدر جدول را از دبيري بازپس گيرد بايد با سه امتياز از زمين مسابقه خارج شود.

دبيري در چهار هفته گذشته مقابل تيم هاي هلال احمر، فرش آرا و عمليات غيرصنعتي صاحب برتري شده و در مصاف با شهرداري تن به تساوي داده است، در مقابل تيم گيتي پسند مقابل زمزم اصفهان و تاسيسات دريايي به برتري رسيده اما در مصاف با هلال احمر و حفاري متوقف شده است.

هر دو برد گيتي پسند در بازي هاي خانگي رخ داده و اگر اين اتفاق در بازي دبيري نيز روي دهد اين تيم مي تواند صدرنشيني رقابت ها را دوباره از آن خود كند.

شاگردان شمسايي بهتر مي دانند كه مصاف با گيتي پسند با ساير تيم ها متفاوت بوده و اين تيم از وجود پنج بازيكن ملي پوش بهره مي برد و كسب حداقل امتياز نيز مي تواند موفقيت بزرگي براي اين تيم باشد.

هر چند تساوي در اين بازي بيشتر از دو تيم به نفع ميثاق تهران خواهد بود اما مي تواند اميدهاي صدرنشيني را در نزد تيم دبيري زنده نگه دارد.

ميثاق تهران كه با هشت امتياز و هم امتياز با گيتي پسند در رده سوم قرار گرفته در اين هفته ميزبان تاسيسات دريايي خواهد بود و اگر در اين بازي با تعداد گل هاي زده بالاتر از پنج به برتري برسد و دو تيم دبيري و گيتي پسند نتيجه كارشان تساوي باشد ان وقت صدرنشين جديد رقابت ها خواهد بود.

ماهان تنديس قم در اين هفته ميزبان هلال احمر تيم شگفتي ساز اين دوره از رقابت ها خواهد بود و تيم برنده در اين ديدار بالاتر از تيم بازنده در جدول رده بندي قرار مي گيرد.

شهرداري تبريز نيز در اين هفته ميهمان عمليات غيرصنعتي ماهشهر خواهد بود و براي صعود در جدول رده بندي به سه امتياز اين ديدار نياز دارد.

منصوري با زمزم اصفهان، حفاري با راه ساري و فرش آرا با شهرداري ساوه ديگر بازي هاي اين هفته را برگزار مي كنند.

در پايان هفته چهارم و در جدول رده بندي اين رقابت ها، دبيري با ۱۰ امتياز در صدر قرار دارد و تيم هاي گيتي پسند و ميثاق با هشت امتياز در رده هاي هاي دوم و سوم جا گرفته اند. /س

 

برچسب ها: حفظ ، صدرنشینی ، مصاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.