درآستانه روزجهانی کیفیت، همایش سراسری مدیران کنترل کیفیت در مشهد برگزار می شود.

دبیرهمایش سراسری مدیران کنترل کیفیت در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با اشاره به اهمیت ارتقاء کیفیت محصولات در کشور گفت: در سال حماسه اقتصادی و در راستای حمایت و پشتیبانی از طرحهای صنعتی دولت این همایش همزمان با روز جهانی کیفیت در مشهد برگزار می شود.

امیر احمد زاده عطایی افزود: ارائه طرح تشکیل سازمان نظام جامع کنترل کیفیت ایران به نهاد رییس جمهور، تشکیل بانک اطلاعاتی مدیران کنترل کیفیت، تشکیل بانک اطلاعاتی مقالات علمی و پژوهشی در خصوص کیفیت و محصولات ملی و همچنین تجلیل و بزرگداشت روز ملی کیفیت در ایران از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به علل اصلی مشکلات صنعت ایران افزود: نبود کیفیت و مرغوبیت برخی کالاهای ایرانی و گرانی مواد اولیه صنایع از جمله این مشکلات بشمار می رود.

احمد زاده برگزاری این همایش را برای حفظ و جلوگیری از رکود صنعت ایران مهم دانست و گفت: انجمن صنفی مدیران کنترل کیفیت صنایع خراسان رضوی همایش مدیران کنترل کیفیت کشور را به مدت یک روز،16 آبان دردانشگاه فردوسی با همکاری وزارت صنایع، سازمان ملی استاندارد، 15 انجمن صنفی کنترل کیفیت استانها و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می کند./س

برچسب ها: همایش ، کیفیت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.