دیدار برگشت دو تیم فوتبال استقلال و تیم کره ای اف. سی سئول مرحلۀ نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا ساعت 19 با قضاوت داوران عربيدر ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ داوران این دیدار از کشورهای عربستان صعودی، عمان،‌ امارات، سریلانکا و لبنان هستند.

خلیل ابراهیم الغمدی از عربستان صعودی در میان میدان این بازی را سوت می زند.

این داور 43 ساله، علاوه بر قضاوت بازی های فوتبال، شغل معلمی را هم داراست. در سال 2008 وارد المپیک شد و در جام جهانی های سال های 2006 و 2007 حضور پیدا کرد.

خلیل ابراهیم بیشتر در بازی های آسیایی حضور داشته و در قضاوت بازی های اروپا کمتر دیده شده است. وی تاکنون 321 بار از کارت زرد، 32بار کارت قرمز و 23 بار نقطۀ پنالتی را در قضاوت های خود استفاده کرده است که به طور میانگین می توان گفت 4/4 کارت در هر بازی استفاده کرده است که این ارقام آمار بالایی را نشان می دهد و نمایانگر این نکته است که این داور صعودی، داور دست به کارتی است و بازیکنان باید مراقب این کارت ها در این بازی حساس باشند.

کمک اول این بازی علی الشمرانی است که او هم از عربستان به ایران می آید. 36 ساله است و اسم او در سال 2010 بین اسامی داوران بین المللی قرار گرفت.

کمک داور دوم سلیمان المیاهی از عمان است. 38 ساله و در سال 2006 توانست اسم خود را جزء اسامی لیست فیفا کند.

محمد عبداله از امارات به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور دارد. او نیز دارای 35 سال است که در سال 2010 اسمش در بین داوران بین الملل قرار گرفته است.

ناظر این بازی سینل سناورا از سریلانکا و ناظر داوری بازیک از لبنان است که در این دیدار حضور خواهد یافت./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار