بازيگر تئاتر گفت: امسال جشنواره‌ي تئاتر گلستان در حد انتظارات نبود.

"اميررضا دلاوري" بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر در خصوص جشنواره تئاتر گلستان به خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اينكه امسال من داور جشنواره‌ي تئاتر گلستان بودم طبق بررسي‌هايي كه انجام دادم تئاتر گلستان در سطح خود نبود. 

وي ادامه داد: سطح جشنواره و تئاتر گلستان در سال‌هاي قبل بسيار قوي بود اما امسال در سطح قابل قبولي نبود و به نظر من مهمترين مشكلات آنها كمبود بودجه و نداشتن اساتيد آموزش تئاتر است. 

"دلاوري" تصريح كرد: امسال بيشتر كارها از طرف جوانان استان گلستان بود البته كارهاي خوبي ارائه دادند به طوري كه دو كار در سطح منطقه فرستاده شد اما در مجموعه كل كارها در حد انتظاري كه از تئاتر گلستان مي‌رفت، نبود. 

وي با اشاره به برگزاري چنين جشنواره‌هايي و تأثيراتش براي تئاتر گفت: در كشور ما جشنواره‌هاي متعددي در سال برگزار مي‌شود اما بايد به كيفيت و نقاط ضعف اين جشنواره توجه شود تا بتوانيم تأثيراتش را در تئاتر ببينيم. 

"دلاوري" در خصوص تئاتر گلستان و مسئولان فرهنگي گلستان خاطر نشان كرد: خوشبختانه مسئولان فرهنگي گلستان با فكر هستند و زماني كه ما در گلستان بوديم جلسات متعددي در مورد تئاتر گذاشته شد، در نتيجه تنها مشكل تئاتر گلستان نبود بودجه و نداشتن آموزگار تئاتر است. 

گفتني است؛ "اميررضا دلاوري" بازيگر جوان تئاتر و تلويزيون اين روزها در مقام داور قرار گرفته است. داور جشنواره‌اي كه از اهميت بسياري برخوردار است چرا كه تئاتر گلستان تئاتري قوي بود و استعدادهاي بسياري در اين استان وجود دارد. 

"اميررضا دلاوري" متولد 17 مرداد سال 1355 در يك خانواده 5 نفره در تهران به دنيا آمده و اولين فرزند خانواده است. وي در دوران دبيرستان با شركت در تئاترهاي مدرسه‌اي كار تئاتر را آغاز كرده و اواخر سال 73 توسط يكي از دوستانش به تئاتر شهر معرفي شد تا نمايش را به اسم "العشق به قوت العش" براي آموزش و پرورش منطقه 10 كار كند و اولين كار تصويري‌اش مربوط به سال 74 مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار