رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گفت: خودروی کمیکار این دانشگاه، مهیای مسابقات دانشگاه های کشور می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر کیوان قدرتی استاد راهنما و سرپرست گروه کمیکار "ویوا" دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمانشاه ضمن بازدید از مراحل پیشرفت کاری ساخت این خودرو آن را مطلوب ارزیابی کرد.

رییس دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه گفت: مدت دو ماه است با همکاری دانشجویان رشته شیمی برروی ساخت این خودرو کار می کنیم و تا حدود زیادی آماده حضور در مسابقات کمیکار دانشگاه های کشور شده است.

وی افزود: این مسابقات روزهای هشتم و نهم آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می شود و تمامی دانشگاه هایی که در زمینه ساخت این خودرو مدعی هستند، در این مسابقات حضور خواهند یافت.

قدرتی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات سه تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه شرکت می کنند و امیدواریم جزو تیم های برتر این ماراتن علمی باشیم.

رییس واحد کرمانشاه شاخص های مهم مورد نظر داوری این مسابقات را ابتکار اصلی سوخت، نوع مواد مصرفی، طراحی، استقامت، زمانبندی و استقاده از ترمز شیمیایی برشمرد.

وی افزود: در این مسابقات هر خودرو بین 100 تا 500 سی سی بار متغیر را در مسافت 15 تا 30 متر با کمترین انحراف جابجا می کند.

گفتنی است؛ اعضای تیم کمیکار "ویوا" دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمانشاه عبارتند از:« مهدی کریمی، ناهید زنگنه وندی، محسن بارانی، زهره جهانبخشی، پوریا جعفری، صبا قنبری وطراح اولیه این ماشین نیز مریم فرخزاد است که همگی  دانشجویان رشته های مهندسی شیمی، شیمی محض و کاربردی هستند./س

 

برچسب ها: خودرو ، کمیکار ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.