رئیس مجمع نمايندگان استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي گفت: به عقيده نمايندگان مجلس، دكتر روحاني در سازمان ملل مواضع جمهوري اسلامي ايران را براساس نظرات رهبري تبيين كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مجيد جليل سرقلعه با اشاره به نشست ديروز دكتر روحاني و نمايندگان مجلس نهم، افزود: در اين نشست، رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره مسائل اقتصادي كشور و لزوم همكاري مجلس و دولت در حمايت از توليد و رفع مشكلات اقتصادي مطالبي بيان كرد.  

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: دکتر لاريجاني با تجليل از سخنان رئيس جمهوري در مجمع عمومي سازمان ملل، اقبال جهاني به سخنان روحاني را نتيجه تدبير مقام معظم رهبري دانست.

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي افزود: رئيس جمهوري نيز در اين نشست از سخنراني ها، مصاحبه ها و ملاقات‌ هاي خود با مقامات ديگر كشورها بويژه كشورهاي اروپايي حاضر در مقر سازمان ملل، گزارشي ارائه كرد و به بيان اقدامات دولت در مدت پذيرش مسئوليت براي رونق توليد و رفع برخي مشكلات پرداخت.

جليل سرقلعه با تاكيد بر لزوم برگزاري نشست هاي مشترك دولت و مجلس در راستاي هم افزايي اعضاي دو قوه، تصريح كرد: آقاي روحاني در اين نشست تاكيد كرد كه در همه زمينه ها از رهبر معظم انقلاب تبعيت مي كند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.