رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه روند سوخت‌رسانی به مناطق سردسیری را 100 درصدی خواند و گفت: هیچ مشکلی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران امیرحسین سبزی‌پور با اشاره به آغاز فصل سرما اظهار داشت: کار سوخت‌رسانی به مناطق سردسیری در سطح شهرستان انجام شده است.

وی سوخت‌رسانی به خانوارهای ساکن در مناطق روستایی را مهم خواند و افزود: به دلیل صعب‌العبور بودن راه ارتباطی برخی از مناطق روستایی تلاش کردیم سوخت مورد نیاز این مناطق به موقع فراهم شود.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه ادامه داد: برای ذخیره‌سازی سوخت زمستانه در روستاها و نقاطی که از نعمت گاز بی‌بهره هستند تدابیری اندیشیده شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی از ارسال 15 محموله نفت سفید به بخش دیشموک خبر داد و گفت: با توجه به این‌که شهر دیشموک و مناطق تابعه از نعمت گاز محروم‌ هستند کار ذخیره سوخت در این بخش از شهرستان به لحاظ وسعت جغرافیایی اهمیت بیشتری دارد.

به گفته رئیس پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه، 360 هزار لیتر نفت سفید تاکنون به مناطق بخش دیشموک ارسال شده است.

این مسئول آمادگی خود را برای ارسال محموله‌های بیشتر به مناطق بخش دیشموک اعلام کرد.

سبزی‌پور ارسال به موقع سوخت به مناطق روستایی و شهرهای فاقد گاز را متذکر شد و اظهار داشت: تحویل سوخت به مناطق سردسیری نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است.

وی همچنین سوخت‌رسانی به بخش چاروسا را از دیگر اقدامات پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان در آستانه فصول سرما خواند و تصریح کرد: بالغ بر 160 هزار لیتر نفت سفید به این مناطق ارسال شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.