سرپرست شهرداری برازجان از ایجاد فرهنگسرا و خانه فرهنگ در محله‌های مختلف برازجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی زارعی سه‌شنبه‌ شب در نشست با ساکنین محله 69 هکتاری در سالن شهرداری برازجان اظهار داشت: افزایش سطح کیفی خدمات به شهروندان از اولویت‌های این شهرداری است.

وی افزود: محله 69 هکتاری از محلات بزرگ و پرجمعیت برازجان است که بهبود خدمات به این محله در دستور کار است.

سرپرست شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف اجرای طرح‌های جهادی در محله 69 هکتاری برگزار شده که امیدواریم با مشارکت شهروندان و حمایت شهرداری مشکلات و نارسایی‌های اولیه محله را مرتفع سازیم.

زارعی ادامه داد: واحد تاسیسات شهرداری تا پایان هفته جاری اقدام به نصب تجهیزات و وسایل روشنایی در پارک 69 هکتاری خواهد کرد.

سرپرست شهرداری برازجان ابراز داشت: به منظور تکمیل و بهره‌برداری از فضای سبز احداث شده در این محله به‌زودی سازمان پارک‌ها و فضای سبز با همکاری واحد خدمات شهری اقدام خواهد کرد.

زارعی افزود: با توجه به ضرورت رسیدگی به وضعیت پاکیزگی محلات، مقرر شده سریعاً نسبت به نظافت خیابان‌های شهید حسین‌آبادی و نیلوفر توسط واحد خدمات شهری اقدام شود.

این مسئول ادامه داد: نظر به شعار برازجان، شهر دوستدار کودک یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری به شمار می‌رود و واحد زیباسازی کار پیگیری و نصب تجهیزات بازی و ست‌های ورزشی را انجام خواهد داد.

وی اذعان داشت: به‌زودی شهرداری برازجان کار درختکاری در سطح محله را انجام داده و اهالی محل نیز در این راستا همکاری لازم را به‌عمل می‌آورند.

زارعی افزود: چمن‌کاری این پارک تا هفته آینده به اتمام می‌رسد که بهره‌برداری از این پارک در تفریح و پرکردن اوقات فراغت ساکنین محله سهم به‌سزایی خواهد داشت.

سرپرست شهرداری برازجان از ایجاد فرهنگسرا در محله‌های مختلف برازجان خبر داد و گفت: راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ و فرهنگسرا در محلات مختلف برازجان در دستور کار شهرداری قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.