اعضای تیم فوتبال استقلال قصد دارند در آرامش و به دور از حاشیه برای بازی با حریف کره ای خود آماده شوند اما از طرفی اعلام شده است که اخبار استقلال از داخل این تیم به بیرون درز می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی بارها در اردوهای  این تیم به موضوعی خاص تأکید دارد که مسائل مربوط به تیم که شامل هر اتفاقی در تمرینات و اردو های استقلال است از داخل این تیم  نفوذ نکند و در داخل تیم باقی بماند، از طرفی دیگر اعلام شده است که برخی از اخبار این تیم به بیرون درز کرده است زیرا وی بارها در خصوص شرایط تیم و دور بودن اعضای تیم از حواشی به بازیکنان تأکید کرده است و از آنها خواسته است که نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلی در داخل تیم ایجاد نشود و تیم با نهایت آمادگی و بدور از حواشی برای بازی مقابل حریف کره ای خود آماده شود.

لو رفتن اخبار استقلال به اطلاع سر مربی تیم استقلال رسیده است و از طرفی اعلام شده است که سر مربی استقلال در حال پیگیری جدی در این مورد است و حتی به سرپرست و دستیارانش تأکید کرده است که بازیکن و یا فرد مورد نظر باید توسط مسئولان این تیم شناسایی شود و اعضای تیم استقلال، در خصوص برخورد با وی تصمیم گیری کنند زیرا این موضوع برای استقلالی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

**انتقاد شدید سر مربی استقلال به معترضان تیم؛ دشمنان سکوت نمی کنند

سرمربی استقلال اعتقاد دارد که دشمنان استقلال قصد دارند شرایط ایجاد کنند که این مربی از استقلال جدا شود و از این باشگاه دور باشد اما وی حضور موفق استقلال در بازی های لیگ و آسیا تأکید دارد و حتی به این موضوع اشاره کرده است که دشمنانش می خواهند شرایط فراهم کنند که استقلال به نتیجه نرسد و از اوضاع ایده آل دور شوند.

وی اعلام کرده است منتقدانش به جای ایجاد آرامش در تیم قبل از بازی های حساس حتی به نماینده ی کشور خود نیز اهمیت و ارزش نمی دهند و در حالی که باید سکوت اختیار کنند، در آستانه ی بازی های مهم برای تیم مشکلات جدی ایجاد می کنند.



**ترس هواداران اف سی از بازی و حضور در آ‍زادی

هواداران تیم اف سی از کره وارد تهران شدند و قرار است در آزادی اعضای این تیم را همراهی کنند. اما این در حالی است که آنها اخبار جالبی از حضور در آزادی ندارند و شنیده ها برای آنها شرایط خوبی ایجاد نکرده است زیرا اعلام شده است که استقلال در این بازی با اوضاع خاصی حضور می یابد و هواداران این تیم جایی برای هواداران اف سی باقی نمی گذارند اما آنها مصمم به حضور در آزادی هستند و اعلام کردند که هر طور شده تیم خود را در این کشور تنها نمی گذارند اما ترس و وحشت از حضور در استادیوم آزادی در اردوی این تیم مشکل ساز شده است و حتی بازیکنان تیم اف سی نیز از این موضوع سخن می گویند و شرایط تیم در تمرینات اف سی نیز تحت تأثیر است.

**قاضی تنها مصدوم استقلال

پس از بهبودی سیاوش اکبر پور تنها مصدوم استقلال برای بازی با اف. سی سئول کره محمد قاضی است البته مهاجم استقلال وضعیتش به طور قطع مشخص نیست اما احتمال دارد که مربیان برای جلوگیری از تشدید مصدومیت وی را از فهرست بازی خارج و از دیگر مهاجمان تیم استفاده کنند.

با این تفاصیل بعید نیست سرمربی آبی پوشان آرش برهانی را در ترکیب قرار دهد و وی را از نیمکت بلند کند.

**ترکیب آبی ها صبح مشخص می شود

صبح امروز ترکیب استقلال برای بازی با کره قطعی می شود.

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده،‌ پژمان منتظری، امیرحسین صادق، پژمان نوری، هاشم بیک زاده، جی لوید ساموئل، خسرو حیدری، احمد جمشیدیان، فرهاد مجیدی، مهدی نظری (محمد قاضی) ترکیب احتمالی استقلال مقابل کره است اما همان طور که گفته شد امروز ترکیب اصلی اعلام می شود.

پایان متن/مح
برچسب ها: استقلال ، اف سی ، قلعه نویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار