"آنجلینو الفانو" دبیر و فرد شماره دو حزب مردم آزاد ، حزب سیلویو برلوسکنی سه شنبه از همه اعضای این حزب خواست تا چهارشنبه به دولت انریکو لتا نخست وزیر ایتالیا که وارد مناقشه علنی با برلوسکنی شده است رای اعتماد دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ "الفانو" که در واقع برخلاف درخواست روز شنبه "سیلویو برلوسکنی" سخن می گفت، اعلام کرد :« من قاطعانه اعتقاد دارم همه اعضای حزب ما باید فردا به لتا رای اعتماد دهند.»

سناتور "کارلو جیوواناردی" دیگر حزب برلوسکونی نیز گفت :«ما نیروهای کافی داریم ، ما بیش از 40 نفر هستیم و مصمم هستیم توازن دولت را حفظ کنیم . بنابر این ما به دولت رای اعتماد خواهیم داد.»

وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی اسکای تی جی 24 افزود:« این احتمال وجود دارد که فردا مجموع حزب به دولت رای اعتماد دهند. من این احساس را دارم که این جهت گیری در حال شکل گرفتن است.»

درپی تصمیم روز شنبه سیلویو برلوسکنی 77 ساله مبنی بر بیرون کشیدن وزیران خود از دولت ، لتا تصمیم گرفت روز چهارشنبه برنامه ای را تا سال 2015 ارائه کند که درباره آن قرار است در مجلس رای اعتماد گرفته شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار