رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: در صدد هستیم تا هر چه زودتر تیم ملی سوار کاری را تشکیل دهیم و آن را به رقابتهای آسیایی بفرستیم.

محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیهای آسیایی کره سال 2014 در این کشور برگزار خواهد شد ما می خواهیم برای دومین بار به این رقابتها اعزام شویم و نخستین بار سال 2006 به قطر رفتیم ولی مقام خاصی نیاوردیم. برای همین در تلاش هستیم تا تیم ملی را هر چه زودتر راه اندازی کنیم و سوارکاران را برای این مسابقات آماده کنیم.

رئیس فدراسیون سوار کاری تصریح کرد: جلساتی به این منظور با کمیته فنی داشته ایم و تا 2 هفته دیگر این موضوع نهایی می شود.

حیدری در ادامه گفت: افرادی که اعزام می شوند از نظر فنی و سابقۀ سوار کاری جزء بهترین ها باشند و مقام های خوبی نیز کسب کرده باشند. 

وی تأکید کرد : مجمع جهانی سوار کاری طی روزهای 15- 14 آبان در سوئیس برگزار خواهد شد در تلاش هستیم تا در این مجمع مشکلات و موانع حضور سوارکاران ایرانی در مجامع بین المللی مطرح کنیم.

به کمیته روابط بین الملل نیز گفته ایم تا با مسئولین کره تماس و مکاتبه داشته باشند تا در صورتی که مشکل خاصی نباشد با اسب شخصی حضور پیدا کنیم.

حیدری عنوان کرد: ما برای شرکت در این رقابتها اهدافی را دنبال می کنیم اینکه اعزام به مسابقات بین المللی می تواند با مقام و عنوان همراه باشد اما با توجه به اینکه سوارکاران کشورمان به خاطر مسئله قرنطینه حضور منظم و منسجم در عرصه های بین المللی ندارند پس نباید انتظار مقام از آنها داشت البته سوارکاران ایرانی سال گذشته به مسابقات قفقاز رهسپار شدند و چند مقام هم آوردند و نشان دادند از پتانسیل بالایی برخوردارند و در صورت حضور مستمر در میادین بروز حرفهای زیادی برای گرفتن دارند و دومین اینکه شرکت در این رقابتها برای ما اولویت است و سوارکاران کشورمان محک می خورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در سوارکاری میهنمان قابلیت های بالایی داریم و واقعاً حیف است که آنها فقط در مسابقات داخلی شرکت کنند.

پايان متن/مح

 

 

 

برچسب ها: حیدری ، قطر ، جلسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار