عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت تدبير و اميد دكتر روحاني بار ديگر موجب نشاط سياسي و اميد به آينده را ميان همه نخبگان سياسي ، احزاب و به ويژه نمايندگان مجلس ايجاد كرده است.

 غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: نمونه بارز نشاط سياسي توام با عقلانيت ، منطق و تدبير اين دولت در گزينش استانداران سراسر كشور است كه اين امر در اين استان در فرايندي معقول انجام شد.
وي بيان كرد: لابي گري ها و تب و تاب انتخاب استانداران در مجلس فضاي خاص سياسي را ميان نمايندگان ايجاد كرد كه بايد اذعان كرد اين تدبير همگرايانه همراه باهم افزايي مهم دولت در نوع خود كم نظير بوده است.
تاجگردون اظهار كرد: بايد اين موضوع را به فال نيك گرفت و بتوان بهره لازم را از چنين فضاي پرنشاط و اميدبخشي كه با خلاقيت و در راستاي شعار اعتدال گرايي دولت تدبير و اميد بر صفحه سياسي كشور نقش بسته را تقويت كرد.
نماينده مردم شهرستان هاي باشت وگچساران در مجلس شوراي اسلامي افزود: ملاك هاي ارزيابي دولت به ويژه وزارت كشور در انتخاب استانداران و واگذاري مسووليت سنگين اين انتخاب ازسوي نمايندگان و نماينده ولي فقيه در هراستاني ابتكاري جالب و در عين حال قابل تقدير است.
وي ابراز داشت: اگر چه در نهايت تاييد و گزينش نهايي فرد مورد نظر بر عهده خود وزارت كشور و هيات دولت است اما دولت اين حق را براي مجمع نمايندگان ، نخبگان سياسي و نمايندگان ولي فقيه در استان ها نيز قايل شده كه بتوانند بر خلاف رويه گذشته در اين انتخاب سهيم و بلكه نقش تعيين كننده اي ايفا كنند.
تاجگردون با اشاره به انتخاب استاندار جديد كهگيلويه وبويراحمد افزود: انتخاب سيد موسي خادمي بر اساس همان ملاك هاي مطرح شده از سوي وزارت كشور و با بررسي و نهايت دقت شكل گرفت و سرانجام اين انتخاب شايسته نيز با اجماع مجمع نمايندگان و تاييد وزارت كشور همراه شد.
وي تاكيد كرد: رمز موفقيت و رفع موانع توسعه همه جانبه در كهگيلويه وبويراحمد نيز منوط به حفظ انسجام ، همدلي و هماهنگي ميان همه نيروهاي دلسوز ، كارشناسان و فعالان سياسي ، روحانيت معظم و نيز نماينده ولي فقيه در استان خواهد بود./س

برچسب ها: نشاط ، دولت ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.