استاندار كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه امروزه اصلي ترين حوزه برخورد دشمن عليه ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي مسائل اقتصادي است، گفت: مهمترين راهكار مقابله با اين توطئه شوم الگوگيري از فرهنگ ناب دفاع مقدس خواهد بود.

  سيد موسي خادمي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: دشمن و نظام سلطه امروزه به اين نتيجه رسيده كه به هيچ وجه ياراي مقابله با ملت ايران با استفاده از تسليحات نظامي و قوه قهري را ندارد.
وي با اشاره به دستاوردها و بركات متعدد دوران هشت سال دفاع مقدس، بيان كرد: بسياري از استعدادها و قابليت هاي ملت ايران در كوران ها و حوادث سخت از جمله دفاع مقدس شكوفا شد.
خادمي اظهار كرد: بركاتي كه در سايه مقاومت ملت قهرمان ايران و جوانان شجاع اين مرزوبوم در جنگ نابرابر هشت ساله و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح به دست آمد بايد به عنوان يك نياز اساسي در برنامه ريزي ها و تصميم گيري هاي كلان كشور عملياتي و ظهور يابد.
وي عنوان كرد: با حفظ و تقويت روحيه مقاومت و تاسي گرفتن از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس مي توان بر تمام توطئه هاي شوم دشمنان در حوزه هاي اقتصادي، فرهنگي و سياسي غلبه كرد.
خادمي با بيان اينكه صحنه دفاع همچنان باقي است، ابراز داشت: امروزه گرچه شيوه ها تغيير كرده و تمركز دشمن بر حوزه فرهنگي و يا اقتصادي معطوف شده ولي حلقه مفقوده براي دفاع و جلوگيري از نفوذ بيشتر دشمن در اين عرصه همچنان استفاده و الگوگيري از فرهنگ ناب دفاع مقدس است.
وي افزود: فرهنگ دفاع مقدس از آن جهت عميق و كارگشا است كه نشات گرفته از مكتب عاشوا و جهاد در راه خدا است.
خادمي از خانواده معظم شهدا و جانبازان به عنوان سرمايه هاي ارزشمند انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: برگزاري يادواره شهدا بايد به عنوان يك اقدام فرهنگي ارزشمند در اولويت كاري متوليان امر و دستگاه هاي اجرايي قرار گيرد.
وي بر لزوم تبيين هر چه بيشتر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل امروز تاكيد كرد./س
برچسب ها: دشمن ، مسائل ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.