سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کنار گذاشتن تيم نفت آبادان از مسابقات جام حذفي شايعه‌اي بيش نيست و ما در اين مسابقات حضور داريم.

ابراهيم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص اعتراض برخي تيم‌هاي دسته يک از اينکه بازي‌ها ظهر برگزار مي‌شود گفت: ما هم نسبت به ساعت برگزاري مسابقات دسته يک اعتراض کرده‌ايم متاسفانه سازمان ليگ هر کاري که مي‌خواهد انجام مي‌دهد و فرق گرد و گردو را نمي‌داند.

 سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: آيا وقتي دماي هواي آبادان به 50 درجه مي‌رسد با زماني که دماي شهر سيرجان 25 درجه است فرقي نمي‌کند؟ پس چرا مسابقات را در ساعتي در آبادان برگزار مي‌کنند که از شدت گرما بازيکنان توان خود را از دست مي‌دهند ولي در سيرجان در ساعت مناسب مسابقات را برگزار مي‌کنند. از طرفي ديگر استاديوم ما نور دارد اما مسابقات ما زير نور برگزار نمي‌شود و اين يکي ديگر از مشکلات ما است.

وي در مورد پخش نشدن مسابقات دسته يک به صورت زنده از تلويزيون اظهار داشت: اين هم يکي ديگر از فرق‌هايي است که بين ليگ برتر و دسته يک گذاشته مي‌شود البته ما با اين مسائل خود را درگير نمي‌کنيم و تمام تمرکزمان روي مسابقات است اما اين هم يکي از مشکلات است چون هواداران علاقه‌مند به تماشاي بازي‌هاي تيم‌هاي مورد علاقه خود هستند و مسئولان بايد اين موضوع را پيگيري کنند.

قاسمپور درباره اينک تيم فوتبال نفت آبادان در 2 ديدار اخير خود نتيجه مساوي کسب کرده گفت: در فوتبال حوادثي پيش مي‌آيد که قابل پيش بيني نيست ما تمام تلاش خود را در اين 2 بازي انجام داديم و حتي در بازي با تيم نساجي خيلي بهتر از آنها ظاهر شديم اما بازيکنان از فرصت‌ها استفاده لازم را نبردند و مسابقه با نتيجه تساوي به پايان رسيد.

سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان در خصوص حمايت گودرزي مديرعامل باشگاه از وي گفت: گودرزي از همان ابتدا من را حمايت کرده و هنوز هم از حمايت خود کم نکرده است نتيجه مساوي در 2 بازي دليل نمي‌شود که گودرزي ديگر من و تيم را حمايت نکند زمان براي جبران وجود دارد زيرا تازه 2 هفته از مسابقات دسته يک سپري شده است.

قاسمپور در پايان در پاسخ به سوال اينکه آيا حوادث ديدار مقابل گل گهر و حاشيه‌هاي آن بازي تيم را از ديدار مقابل تيم نساجي غافل کرده گفت: تيم نفت آبادان به هيچ عنوان وارد حاشيه نشد و نتيجه مساوي مقابل تيم نساجي هيچ ارتباطي به موضوع پيش آمده ندارد ما در مستطيل سبز بازي خودمان را انجام داديم ولي نتيجه مساوي شد.

وي ادامه داد: رسانه‌ها موضوع پيش آمده را خيلي بزرگ جلوه مي‌دهند. البته مسئولين هم بايد نسبت به حادثه پيش آمده عکس العمل مناسبي داشته باشند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار