طي حكمي از سوي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دكتر عليرضا دلاوري به عنوان مشاور وزير و رئيس دبيرخانه سياستگذاري سلامت منصوب شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران  به نقل از وب‌دا، متن اين حكم به شرح زير است:

جناب آقاي دكتر عليرضا دلاوري

عضو محترم هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران

سلام عليكم؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان مشاور وزير و رئيس دبيرخانه سياستگذاري سلامت منصوب مي‌شويد تا با اتكال به خداوند متعال، استفاده از توان و ظرفيت خبرگان سلامت و انجمن‌هاي علمي و با توجه به اسناد بالادستي و برنامه ارائه شده اينجانب به مجلس محترم شوراي اسلامي، نسبت به يكپارچگي، ساماندهي و نهادينه نمودن نقش و وظايف قانوني وزارت به عنوان سياستگذار و ناظرعالي سلامت در كشور و همچنين سياستگذار، برنامه‌ريز و ناظر بخش سلامت، ديده‌باني سلامت، برنامه‌ريزي و پيگيري همكاري‌هاي بين‌بخشي و فرابخشي، مشاركت مردم و دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف و برنامه‌ريزي براي ارتقاء ظرفيت استان‌ها به منظور استقرار نظام نامه مديريت سلامت همه جانبه استان اقدام نماييد. در ضمن براي تحقق اهداف و برنامه‌ها، به جنابعالي اجازه خريد خدمت اشخاص حقيقي و حقوقي خارج از وزارت در چارچوب مقررات مربوط اعطا مي‌شود.

اميد است در انجام شايسته وظايف با رعايت اصول قانونمداري، اعتدال‌گرايي، منشور اخلاقي و برنامه دولت تدبير و اميد در خدمت و ارتقاء همه جانبه سلامت مردم شريف ايران اسلامي موفق باشيد.

دكتر سيدحسن هاشمي

وزير

برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار