مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت: آیت‌الله مکارم شیرازی در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها در قم مبلغ 6 میلیارد ریال برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عبدالله جلالی با بیان اینکه مراجع همواره در کمک به نیازمندان در جامعه پیشرو بودند اظهار کرد: این مرجع تقلید در آستانه برگزاری جشن عاطفه‌ها مبلغ 6 میلیارد ریال به این جشن اهدا کرد.

وی افزود: اهدای این مبلغ از سوی آیت‌الله مکارم شیرازی نوید بخش یک جشن پر خیر و برکت است، زیرا هنگامی که مراجع پیشگام در حرکت‌های اجتماعی می‌شوند مردم نیز از ایشان تبعیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه این اداره کل برای حمایت از کودکان نیازمند مبلغ 700 هزار ریال به عنوان سرانه پرداخت کرده است تصریح کرد: با تخصیص این مبلغ به دانش آموزانی که خانواده آنان زیر پوشش امداد است تلاش کردیم بخشی از نیازهای تحصیلی ایشان تامین شود.

این مقام مسئول با تبیبن چرایی برگزاری این جشن پس از گذشت چند روز از شروع مدارس بیان ابراز داشت: با توجه به اینکه نیاز دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی بیش از پیش احساس می‌شود ولی باید به خاطر داشت این دانش‌آموزان نیازشان تنها به آغاز سال تحصیلی ختم نمی‌شود بلکه در طول سال تحصیلی نیز نیاز به کمک دارند و بستر تأمین کمک به دانش‌آموزان در طول 9 ماه در دستور کار کمیته امداد امام خمینی است./س

برچسب ها: قم ، اهدا ، شش ، میلیارد ، ریال ، جشن ، عاطفه ، مکارم ، شیرازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.