مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رئيس رسانه ملي آخرین آرایش رسانه‌ای در سطح ملی و جهانی را تشریح کرد، از تمام ظرفيت‌ها براي صيانت از حقوق كودكان استفاده مي‌كنيم ، از تمام ظرفيت‌ها براي صيانت از حقوق كودكان استفاده مي‌كنيم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آيا از کاخ سفيد صداي واحد به گوش مي‌رسد؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/9/1589499_687.jpg

"دکتر روحاني" در طول سفر خود به "نيويورک" و سخنراني در "مجمع عمومي سازمان ملل" درخصوص ايجاد چارچوب براي "مديريت اختلافات ايران و آمريکا" به شنيدن "صداي واحد" از آمريکا اشاره کرد و گفت: در صورت "عزم سیاسی رهبران آمریکا" و خودداری از دنبال کردن منافع "گروه‌های فشار جنگ‌طلب"، می‌توان به چارچوبی برای مدیریت اختلافات رسید.

معرفي بيش از دو استاندار در جلسه فرداي هيئت دولت/ فرآيند انتخاب استانداران تا اوايل آبان پايان مي‌يابد
سخنگوی وزارت کشور گفت: درصدد هستیم تا اوایل آبان‌ماه تمامی استانداران كشور را مشخص کنیم.

صندوق بازنشستگی باید احیاء شود/ ارتقای منزلت اجتماعی نیروهای مسلح محور اصلی فعالیت‌های ساتا باشد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ساتا در مسیر خدمات‌رسانی خود باید به گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه هزینه و باری را بر دوش جامعه هدف و مشترکین خود ایجاد نکند، بلکه بر پایه مدیریت هزینه، اندیشه و ایده‌های تازه و نگاه هزینه منفعت، بتواند سطح رضایت را در جامعه هدف به بالاترین سطح مورد انتظار ارتقاء بخشد.

دانشگاه آزاد را از افراط و سیاسی‌کاری نجات دهید
 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور نامه‌ای خطاب به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: رویکرد مدیریت جاسبی در حال شکل‌گیری در دانشگاه آزاد است.

نرمش قهرمانانه يعني حركت کردن بين اقتدار و انعطاف
 عضو كميسيون عمران گفت: نرمش قهرمانانه يعني حركت ميان اقتدار و انعطاف، دولت تدبيرو اميد مي‌تواند ضمن حفظ اقتدار جمهوري اسلامي در مذاكرات گوناگون اعم از مذاكرات سخت، نرم و اصولي، اين كليد واژه را در جهت تقليل مشكلات كشور در عرصه سياست خارجي شاخه‌سازي کند. .

مطابق ماده27 ازدواج با فرزندخوانده ممنوع است

 رئيس كارگروه حقوقي قضايي كنوانسيون حقوق كودك گفت:‌ در ماده 27 لايحه حمايت از كودكان مسئله ازدواج سرپرست با فرزندخوانده چه در زمان حضانت و چه بعد از آن ممنوع است مگر با تشخيص دادگاه كه اين موضوع قداست فرزند‌خواندگي را زير سوال مي‌برد.

رئيس رسانه ملي آخرین آرایش رسانه‌ای در سطح ملی و جهانی را تشریح کرد
 رئیس رسانه ملی در جلسه غيرعلني امروز(سه‌شنبه) مجلس شوراي اسلامي، آخرین‌ آرایش رسانه‌ای در سطح ملی و جهانی را تشریح کرد.

همایش سراسری "ضرورت توسعه تسلیحات هواپایه در نبردهای آینده" برگزار شد
 اولین همایش سراسری ضرورت توسعه تسلیحات هواپایه در نبردهای آینده، صبح امروز با حضور اساتید، کارشناسان و صاحب‌نظران صنایع دفاعی در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد.

از تمام ظرفيت‌ها براي صيانت از حقوق كودكان استفاده مي‌كنيم
وزير دادگستري گفت:‌ در زمينه حفظ حقوق كودك تمامي دستگاه‌‌هاي حكومتي و سازمان‌هاي مردم نهاد فعاليت‌هاي خوبي داشته‌اند و ظرفيت‌هاي بسياري در اين رابطه وجود دارد.

افزایش تردیدها در تهران درباره ضرورت و فایده مکالمه تلفنی دکتر روحانی- اوباما
برخی کارشناسان مطلع می‌گاز تمام ظرفيت‌ها براي صيانت از حقوق كودكان استفاده مي‌كنيم ویند مکالمه تلفنی رییس جمهور دکتر حسن روحانی با باراک اوباما در برخی محافل داخلی نظام به عنوان اقدامی شتابزده تفسیر شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار