بازیکن تیم قهرمان لیگ جوانان و امید تنیس روی میز گفت: رقابتهای لیگ امسال نسبت به دوره های گذشته با کیفیت بالاتری برگزار شد.

زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در لیگ امسال جوانان و امید تنیس روی میز عضو تیم دونیک همدان بودم که موفق شدیم بدون باخت قهرمان شویم.

بازیکن تیم قهرمان لیگ جوانان و امید تنیس روی میز ادامه داد: در لیگ امسال یازده تیم حضور داشتند و مسابقات  با کیفیت بالایی به صورت متمرکز برگزار شد، در تیم ما 3 ملی پوش حضور داشتند از آنجا که 17 مهر مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان برگزار می شود این پیکارها فرصت خوبی بود تا خودم را محک بزنم.

علوی در خصوص جدی ترین حریف تیم خود گفت: جدی ترین حریف ما تیم هیئت تهران بودند که تا فینال هم آمدند در بازی آخر موفق شدیم آنها را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهیم و قهرمان شویم.

نفر اول تیم ملی جوانان به حضورش در مسابقات آسیایی نانجینگ و قهرمانی جوانان آسیا قطر اشاره کرد و توضیح داد: بازیهای آسیایی نانجینگ چین شرایط آب و هوایی داشت که ما با آن غریبه بودیم و نتوانستیم خوب عمل کنیم اما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از آنجا که آب و هوای قطر به ایران نزدیک است شرایط بهتری داشتیم فکر می کنم در مجموع و گرفتن پوئن ها در مسابقات قطر بد نبودیم.

پايان متن/ مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار