شهرداری منطقه 4 گفت: تشویق و تقدیر از پرسنل دلسوز، زحمتکش و مسئولیت پذیر و توبیخ و اخراج در انتظار کارکنان متخلف خواهد بود.


حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:تکریم ارباب رجوع، سرعت دادن به روند اجرایی خواسته ها و توقعات شهروندان، و روان سازی و حذف بوروکراسی های اداری و رضایت شهروندان از مهمترین سیاست ها و رویکرد های اصلی مدیریت شهری تهران است و در تلاشیم تا به نحوه احسن این رویکرد ها در منطقه 4 به عنوان بزرگترین منطقه کلانشهر تهران اجرا شود.

شهردار منطقه 4 با بیان این که از ابتدای سال جاری طرح نظر سنجی از نظر مراجعان در معاونت شهرسازی و معماری و اداری در آمد و نوسازی در حال اجرا است، ادامه داد: خوشبختانه با انجام نظر سنجی از عملکرد همکاران در این دو حوزه کلیدی، فرآیند رسیدگی به درخواست های شهروندان رو به بهبود بوده و رضایتمندی نسبی شهروندان حاصل شده است.
کریمیان در ادامه از استقرار سامانه نظر سنجی در نواحی 9 گانه منطقه خبر داد و تصریح کرد: نظر سنجی از مراجعان از شهریور ماه در نواحی 9 گانه آغاز شده است و به دنبال این نظر سنجی ها مشکلات مربوط به شهروندان در خصوص تکریم و حذف بروکراسی اداری به زودی رفع می شود.
وی تکریم ارباب رجوعان و رسیدگی به درخواست های شهروندان را مهمترین وظیفه کارکنان در تمامی بخش های ستادی و اجرایی عنوان کرد و اظهار داشت: کارکنان موظفند تا مطابق سیاست های کلی مدیریت شهری تهران، ضمن تکریم مراجعان و روان سازی درخواست های مردمی، نیازهای به حق و قانونی شهروندان را در کوتاهترین زمان ممکن تامین کنند.
کریمیان خاطر نشان کرد: با کارکنانی که باعث ایجاد اختلال در سیستم خدمات رسانی شده و نارضایتی را در شهروندان ایجاد کنند برخورد جدی خواهد شد. /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار