پایگاه خبری " اسرائیل نشنال نیوز " در مقاله ای با اشاره به گفتگوهای اخیر میان ایران و آمریکا نوشت : این مذاکرات به نفع تل آویو نخواهد بود .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسرائیل نشنال نیوز ؛ نویسنده در ادامه تاکید کرد : با توجه به آنکه واشنگتن هم پیمان اصلی تل آویو محسوب می شود نمی تواند مذاکره با تهران را که روابط خوبی با اسرائیل ندارد ، برقرار کند . دلیل اقدامات اخیر اوباما در ارتباط با " جمهوری اسلامی " هنوز برای اسرائیل مشخص نشده است . 

شاید وی موجودیت اسرائیل را معضلی برای جهان می داند و به همین دلیل آن را مانعی برای تلاش در جهت توقف برنامه هسته ای ایران نمی داند . 

در ادامه این مقاله آمده است : اوباما فرد موفقی بود که توانست علیرغم شکست های اقتصادی در دوره اول ریاست جمهوری اش بار دیگر در انتخابات پیروز شود و برای چهار سال دیگر در کاخ سفید باقی بماند . اوباما فردی ناشی نیست بلکه وی توانست زیرکانه در سمت خود بعنوان رییس جمهور باقی بماند . 

در حقیقت برای اوباما اهمیت چندانی ندارد که ایران در حال دستیابی به درجه بالایی از فناوری هسته ای است . اوباما در حالی خود را شخص اول دنیا می داند که با سیاست هایش موضع غرب را به شدت تضعیف کرده است . 


برچسب ها: ایران ، آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار