دارنده مدال طلای بازیهای کشورهای اسلامی با تاکید براینکه کسب نشان زرین این رویداد کار آسانی نبود، گفت: برای کسب موفقیت همواره انگیزه دارم و از برگزاری مسابقات متعدد خسته نمی شوم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "ذبیح اله پورشیب" اظهار داشت: مسابقات سختی بود و فکر نمی کردم این پیکارها سطح بالایی داشته باشد. در اندونزی تمامی کشورها با تمام توان وارد تاتامی شده بودند.
 
وی افزود: کشورهای مصر، ترکیه و جمهوری آذربایجان با نفرات اصلی به این میدان آمده بودند. حتی تیم آذربایجان "رافائل آقایف" بهترین کاراته کای جهان را به همراه داشت که این نشان می دهد چقدر این مسابقات برای آنها اهمیت داشت. معتقدم تیم ایران عملکرد خوبی داشت و نتیجه مناسبی کسب کرد.
 
پورشیب در پاسخ به این سوال که آیا بالا بودن سطح توقعات از وی، باعث افزایش استرس در زمان مسابقه نمی شود؟ گفت: هر ورزشکاری برای ورود به میدان استرس دارد و بالا بودن سطح توقعات نیز بر این مساله اضافه می کند اما من با تمرینات سنگین و توکل به خداوند وارد تاتامی می شوم و خوشحالم که همواره برای کشورم مدال آور بوده ام.
 
قهرمان بازیهای کشورهای اسلامی گفت: برای کسب مدال همواره انگیزه دارم و هیچگاه از برگزاری مسابقات متعدد نیز خسته نمی شوم. بعد از هر مسابقه مدالم را فراموش می کنم و فقط خاطره ای از آن برایم باقی می ماند. به همین دلیل انگیزه بالایی برای موفقیت در هر رویداد دارم و هر مبارزه حکم فینال را برای من دارد.
 
دارنده چهار مدال طلای آسیا ادامه داد: هر مسابقه اهمیت خودش را دارد و حالا می خواهم در قهرمانی آسیا طلایی شوم. تیم ها به سرعت درحال پیشرفت هستند و مدال گرفتن در هیچ رقابتی کار ساده ای نیست.
 
وی افزود: در اندونزی تمامی حریفان را با اختلاف امتیاز بالا شکست دادم و سعی می کنم همین شرایط را حفظ کنم اما برای هر ورزشکاری امکان افت وجود دارد.
 
پورشیب در مورد ارتباط دوستانه خود با سرمربی تیم ملی گفت: من با مسعود رهنما دوستی چند ساله ای دارد و در هر رقابت که وی مربی بوده به مدال طلا رسیده ام.  
 
وی با قدردانی از کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: کادر فنی قوی و کاربلدی داریم که زحمات زیادی را برای موفقیت تیم متحمل می شوند و امیدوارم در کنار هم بتوانیم قهرمانی آسیا را به ارمغان بیارویم.
برچسب ها: انگیزه ، پورشیب ، طلا ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار