يكي از مراجع تقليد قم گفت: خدمت كردن در قم بسيار ارزشمند است و بايد قدر نعمت خدمت در اين شهر را بدانيد و تلاش كنيد كه نام خود را در دفتر اهل بيت ثبت كنيد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آيت الله حسين وحيد خراساني در ديدار محمد دلبري شهردار كلانشهر قم و جمعي از مديران شهرداري اظهار كرد: قم خانه آل عصمت است و شما شهردار آشيانه اهل بيت هستيد و انشالله در اين مسئوليت بتوانيد ايفاي نقش كنيد.
وي با اشاره به وجود بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت(ع) در شهر مقدس قم بيان كرد: قم به دليل وجود حضرت معصومه(س) به قدري اهميت دارد كه قابل بيان نيست و ثمن زيارت كريمه اهل بيت(ع) بهشت است.
اين مرجع تقليد با اشاره به وجود حوزه علميه قم تاكيد كرد: حوزه علميه قم اول حوزه شيعه از نظر كميت و كيفيت است و وجود اين حوزه نيز بر اهميت قم افزوده است.
وي تاكيد كرد: خدمت كردن در قم بسيار ارزشمند است و بايد قدر نعمت خدمت در اين شهر را بدانيد و تلاش كنيد كه نام خود را در دفتر اهل بيت ثبت كنيد.
آيت الله وحيد خراساني ضرورت اهتمام به بزرگداشت مقام و منزلت ائمه اطهار از جمله حضرت زهرا(س) تصريح كرد: مقام و منزلت حضرت زهرا(س) قابل بيان نيست و فاطمه به اين دليل فاطمه ناميده شده است چون تمام خلقت از معرفت ايشان سرچشمه گرفته است./س
برچسب ها: قم ، خدمت کردن ، استان قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.